וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק העבודה משתנה והגיע הזמן להכיר את מקצועות המחר

17.9.2017 / 11:48

בעקבות המהפכה הדיגיטלית, מקצועות רבים הפכו או יהפכו ללא רלוונטיים ומי שלא יתאים את עצמו לשינויים עלול להישאר מאחור. אז מה הם בכלל מקצועות המחר? למי מתאימים הלימודים? והכי חשוב, כיצד תוכלו לבחור את המקצוע שמתאים לכם?

פמלי גייד

שוק העבודה משתנה ובמהירות - בעקבות המהפכה הדיגיטלית, מקצועות רבים הפכו או יהפכו ללא רלוונטיים וכמו בכל תהליך היסטורי, מי שלא יתאים את עצמו לשינויים עלול להישאר מאחור. מקצועות חדשים נולדים בקצב גבוה והמכנה המשותף לרובם הוא הבסיס הטכנולוגי. היתרון הגדול של "מקצועות המחר" הוא שמיקומים גיאוגרפיים, רקע בתחום והון התחלתי כבר פחות חשובים מכפי שהיו בעבר.

בשני העשורים האחרונים שמענו לא מעט "סיפורי סינדרלה" על מתכנתים שפיתחו תוכנה מהפכנית מהחנייה בבית או בעלי חנויות מקוונות משגשגות שמנהלים את העסק מבית קפה. כמובן שהביטוי "סיפורי סינדרלה" מתייחסים לאלה שהצליחו ובענק, אך יש גם לא מעט אנשים שהשכילו לזהות בזמן את השינויים ובנו לעצמם מסלול קריירה מאתגר ומספק שמניב הכנסה גבוהה ביחס לשוק.

אך גם מי שהשכיל לעשות את השינוי בזמן אינו יכול לנוח על זרי הדפנה. מקצועות המחר דורשים למידה מתמדת ויכולת להמשיך ולעמוד בקצב השינויים המהיר. לכן, בשנים האחרונות אנו עדים לירידה בערך התעסוקתי של תארים אקדמיים ועלייה חדה בהכרת החשיבות של קורסים טכנולוגיים. קורסים אלה הם בד"כ ממוקדי מטרה ומאפשרים להעמיק בתחום הנלמד תוך ניצול אופטימלי של שעות הלימוד.

אז כיצד ניתן ללמוד כבר היום את מקצועות המחר? היכנסו לכתבת הווידאו בה אדיב ברוך, יו"ר המוסד לטכנולוגיה וחדשנות iNT (לשעבר מכללת נס, מספר מה הם בכלל מקצועות המחר? למי מתאימים הלימודים? והכי חשוב, כיצד תוכלו לבחור את המקצוע שמתאים לכם.

לפרטים נוספים לחצו כאן

INT undefined
  • עוד באותו נושא:
  • INT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully