וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא חייבים לחיות עם רעש מהשכנים - הכל תלוי בבנייה נכונה

שכנים, כבישים, מזגנים, מעליות ומערכות אינסטלציה - כולם רועשים ועלולים להפוך את החיים שלנו לפחות שקטים וגם להוריד את ערך הדירה. אחת הבעיות הגדולות בתחום האקוסטיקה היא שקשה מאוד לתקן תכנון וביצוע לקוי - ולכן יש לפעול מראש

פמלי גייד

אם אתם שומעים את השכנים שלכם מדברים ולא הזמנתם אותם לקפה, כנראה שגם לכם יש בעיית אקוסטיקה בבית. מדובר באחת מהבעיות הנפוצות ביותר בבתים בישראל ומלבד השכנים, גם רעש מהכביש, ממזגנים, מעליות ומערכות אינסטלציה עלולים להפוך את החיים שלנו לפחות שקטים וגם להוריד את ערך הדירה.

אחת הבעיות הגדולות בתחום האקוסטיקה היא שקשה מאוד לתקן תכנון וביצוע לקוי. לכן, כבר בשלב הבנייה חשוב להקפיד כי הבנייה נעשית ע"פ תקן 1004 אשר קובע את רמת הבידוד האקוסטי המינימאלית לקירות הפרדה בין דירות. המרכיב החשוב ביותר בבידוד רעשים הוא הבלוק אתו נבנה את הבית וקירות ההפרדה.

אדם יהב, מנהל קשרי האדריכלים והתחום ההנדסי באיטונג, מספר כי בשנים האחרונות, פיתחו בחברה בלוק אקוסטי מיוחד שמיועד לתת פתרון לבעיה. מדובר בבלוק אקוסטי אשר נבדק ואושר בתנאי מעבדה ובתנאי שטח ובלוק זה, בעובי 22 ס"מ מבודד רעשים בעוצה של עד 50 דציבל (מעל דרישות המינימום של התקן). תכנון ראוי של היבטים אקוסטיים הוא באחריות היזם ומתכנני הבניין ופעמים רבות הם משתמשים בשירותיהם של יועצי אקוסטיקה, אך גם התכנון לקוי לא אמורה להתעורר בעיה כיוון שניתן לבנות עם הבלוק קיר הפרדה בלי יישומים או ידע מיוחדים ולקבל הפרדה אקוסטית תקנית וברמה גבוהה.

אז כיצד מתמודדים עם נושא האקוסטיקה כבר בשלב הבנייה? צפו בכתבת הווידאו בה אדם יהב מסביר כיצד תוכלו לחיות בשקט.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully