וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די לצלוליטיס: השמן למיצוק העור שישים סוף לבעיה

2.11.2017 / 7:19

סימני מתיחה וצלוליטיס יופיעו כמעט אצל כל אישה בשלב כזה או אחר של החיים. החדשות הטובות? ניתן כיום לטפל בבעיה באופן ביתי, טבעי ופשוט

פמלי גייד

בשלב כזה או אחר, סימני מתיחה וצלוליטיס יופיעו כמעט אצל כל אישה ובכל יום שעובר נדמה כי רואים אותם יותר. החדשות הטובות? ניתן כיום לטפל בבעיה באופן ביתי, טבעי ופשוט.

בגדול, סימני מתיחה מופיעים בעקבות שבירה או קרע בסיבי הקולגן והאלסטין וצלוליטיס הוא זיהום של שכבת תת עורית הנגרם לרוב בעקבות הגיל ועליות או ירידות תכופות במשקל. דיאטה וספורט לא מסייעים בהעלמת סימנים אלה וכדי לעשות זאת, יש להחזיר לעור את האלסטיות שאבדה לו.

ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים, נוה-פארמה, מסביר כי יש כיום מוצר חדשני לטיפול ביתי ויומיומי שמטפל בבעיה זו. פעילותו של השמן למיצוק העור וטיפול בצלוליטיס, Shaping Oil, מתבצעת על ידי תמצית הפרג האדום שהשפעתו חזקה פי 10 מאשר במוצרים מבוססי קפאין. תמצית הפרג האדום יוצרת הליך ליפוליזה (המסת שומן) ומאזנת בין לחות לבין השומני העור. תמצית הפרג האדום משולבת עם שמן שיאה ושמן שיבולת שועל, מה שמזין את העור ומעניק לו תחושה קטיפתית. כיוון שמדובר במרכיבים טבעיים, השמן למיצוק העור נספג בקלות וגם אינו משאיר כתמים על בדים. את השינויים בעור ניתן לראות (מורחים לאחר כל מקלחת) ניתן לראות כבר תוך חודש וחצי.

צפו בכתבת הווידאו בה ניצן פרימור מספר על הפיתוח החדשני ועל יתרונות המרכיבים הטבעיים.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

ניצן פרימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully