וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב שלכם סובל מאלרגיה? הכירו את הדור החדש של מזון לכלבים

Family Guide בשיתוף בית ארז, בית ארז

8.11.2017 / 7:41

פעמים רבות אלרגיה אצל כלבים נגרמת ממזון או מאלרגנים אשר הכלב שואף או כאלה שבאים במגע עם המזון. כיוון שאת הסביבה קצת קשה לשנות, כדאי לנסות ולבחון את תזונת הכלב

פמלי גייד

אם הכלב שלכם סובל מגירודים, עור יבש וקשקשים או נשירה מוגברת - יתכן מאוד שיש לו אלרגיה. אך רגע לפני שנסביר על תזונה שיכולה לסייע לכלבים רבים עם האלרגיה, חשוב להבהיר כי יש מקרים בהם לכלב יש תפקודי עור לא תקניים ויש לגשת לווטרינר על מנת לשלול את הימצאותן של טפילי עור מטרידים.

בחזרה לאלרגיה - פעמים רבות אלרגיה אצל כלבים נגרמת ממזון או מאלרגנים אשר הכלב שואף או כאלה שבאים במגע עם המזון. כיוון שאת הסביבה קצת קשה לשנות, כדאי לנסות ולבחון את תזונת הכלב. התאמת התזונה (סוג וכמויות) ובחירה במזון איכותי יכולה להקל מאוד על הכלב וגם למנוע ביקורים נוספים אצל וטרינר בשל התפתחות בעיות בריאותיות אחרות.

אורי שמעוני, יועץ תחום תזונה בבית ארז - יבואנית מזון, הדברה ותרופות לחיות משפחה, מסביר כי לא מעט כלבים אלרגיים לבשר עוף ולבשר בקר ולכן בשנים האחרונות יש מגמה לחזור לתזונה הטבעית שלהם. כיוון שברחובות העיר לא מסתובבים יותר מדי צבאים, יענים וחזירי בר (סוגי בשר שטבעיים יותר לכלב), ניתן למצוא כיום מוצרים אשר מכילים את סוגי הבשר האלה. בשר צבי, יען או חזיר בר הם עשירים בחומצות שומן חיוניות ומורכב ביחס המיטבי של אומגה 3 ואומגה 6. את הקו של החזרה לטבעיות מובילה חברת מונג'ה עם סדרת Bwild אשר מכילה למעלה מ-65% של בשר טרי עם פירות וצמחי יער המספקים ויטמינים אשר טבעיים לתזונת הכלב. המזון מכיל ריכוז נמוך של חיטה ופחמימות, מה שתואם לתזונת הטורף של הכלב. בקיצור? החזרה לטבעי לא נועדה רק כדי לפתור בעיות אלרגיה, אך גם את זה היא עושה עבור הכלבים.

רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

בית ארז, בית ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully