וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפתח את הקוד הבא בקריירה: קורס devops למתכנתים

7.11.2017 / 8:19

ה-DevOps היא "הדור הבא" של שיטת הפיתוח המואצת (אג'ייל) ומטרת המתודולוגיה היא לאפשר לארגונים וחברות לעמוד בקצב השינויים המהיר שהשוק מכתיב

פמלי גייד

כל מתכנת יודע ששוק ההייטק נע בקצב מהיר במיוחד וכדי להישאר רלוונטיים חייבים לעמוד בקצב. אחד המקצועות הכי מבוקשים כיום הוא לאנשי DevOps - מתודולוגיית עבודה אשר יוצרת אינטגרציה בין המתכנתים לאנשי התפעול בארגון ומשפרת את פרודוקטיביות הפיתוח והתשתיות.

ה-DevOps היא "הדור הבא" של שיטת הפיתוח המואצת (אג'ייל) ומטרת המתודולוגיה היא לאפשר לארגונים וחברות לעמוד בקצב השינויים המהיר שהשוק מכתיב. ה-DevOps מאפשר לארגון לצאת לדרך במהרה עם כל רעיון לפיתוח חדשני או התאמה לטכנולוגיה קיימת, כאשר את הנחות היסוד מתקנים ומשפרים לאורך הדרך. צוות ה-DevOps הוא גוף פנים ארגוני אשר מגשר בין הפיתוח לייצור ובכך מונע קונפליקטים וההאטה בקצב העבודה-למעשה, הצוות מוביל את המוצר משלב הפיתוח ועד הגעתו לקהל היעד.

כיוון שמדובר בשיטה שנמצאת יחסית בראשית דרכה אבל הפרודוקטיביות שלה כבר מוכחת, דרישה לאנשי -DevOps היא כל כך גבוהה שברגע שאנשים מסיימים את הכשרתם הם "נחטפים" לעבודה. בעקבות הביקוש הגבוה ביחס להיצע, המשכורות בתחום עלו בצורה משמעותית ועוד צפויים לעלות. בשנתיים הראשונות במקצוע, אנשי DevOps צפויים להרוויח בממוצע בין 18-21 אלף שקלים ולאחר ארבע שנים זה כבר מטפס לאזור ה-30 אלף שקלים בחודש.

אז למי מתאימה ההסבה? בעיקר עבור מתכנתים בעלי רקע בשפות תכנות OO, Java++, C, C וידע בבקרת תצורה וניהול תצורה, ידע בסיסי באדמיניסטרציה בסביבות Linux או Linux End user Knowledge.

אנטון וייס, מנכ"ל חברת Otomato ומומחה בינלאומי ל-DevOps ושיפור תהליכי אספקת תוכנה, מסביר כי בזמן קצר יחסית (110 שעות לימוד) ניתן להפוך לאיש מקצוע. מעבר לכלים ספציפיים, בקורס לומדים על כל מעגל החיים של פיתוח ואספקת תכנה, ע"פ עקרונות ה-DevOps ו-continuous delivery-שהם הסטנדרט בתעשייה של היום. הקורס שם דגש על תהליכים אוטומטיים, סביבות מבוזרות וטכנולוגיות הענן. עם סיום הקורס, הבוגר יהיה מצויד בכלים לניהול והקמת סביבות עבודה, פריסות תוכנה, יכולת לפתח כלים ייעודיים וסקריפטים ועוד. בכתבת הווידאו אנטון וייס מנתח את עתיד תחום ה-DevOps ואיזה אפיק תעסוקתי הוא מציע. ספוילר? התחום ממשיך לצבור תאוצה.

לפרטים נוספים לחצו כאן

INT undefined
  • עוד באותו נושא:
  • INT
  • תכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully