וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוניינים להגדיל את נוכחות העסק שלכם ברשת? כך תהפכו ל- eCommerce Master

14.11.2017 / 7:11

בין אם אתם רוצים לפתוח חנות ברשת או להתחיל להרוויח יותר מהחנות המקוונת שכבר פתחתם, כדאי גם לכם להכיר את כל הכלים של ניהול ושיווק דיגיטלי

יח"צ - חד פעמי

נתחיל בשורה התחתונה, אפשר היום למכור ברשת הכול ולכל מוצר יש קהל יעד פוטנציאלי. קצב המכירות ב eBay ו- Amazon הוא מסחרר וכל כמה שניות נמכר מוצר ברחבי העולם. עד 2018, היקף מכירות מסחר אלקטרוני ברחבי העולם צפוי להגיע ל-2.5 טריליון דולר ולא סתם ג'ף בזוס, מייסד ומנכ"ל אמזון, עקף לאחרונה את ביל גייטס ברשימת האנשים העשירים על פני תבל. בקיצור? זה לא סוד שההווה והעתיד נמצאים במסחר ברשת.

עבור משתמשי הקצה, אנחנו, פתיחת חנות היא פשוטה ועם הכלים הנכונים תוכלו להגיע לקהלים בינלאומיים ולהפוך אותה במשך הזמן למקור הכנסה גבוה. לתחום המסחר האלקטרוני יש גם יתרונות נוספים. ראשית, ניתן לעבוד מכל מקום כי כל מה שצריך זה לפטופ או סמארטפון וחיבור לרשת ושם כבר תוכלו להעלות מוצרים, לקדם אותם ולענות ללקוחות. בנוסף, כדי לפתוח חנות בעולם הדיגיטלי כבר אין צורך בהון עצמי גבוה (שכ"ד, בניית חנות, עובדים ועוד) ולכן גם הסיכון הכלכלי נמוך. אז בין אם אתם רוצים לפתוח חנות ברשת או להתחיל להרוויח יותר מהחנות המקוונת שכבר פתחתם, כדאי גם לכם להכיר את כל הכלים של ניהול ושיווק דיגיטלי ולהפוך ל- eCommerce Master. מה זה אומר? לדעת כיצד להקים תשתית למסחר, לאתר הזדמנויות ולעשות חקר שוק, לנהל מו"מ, לבדל ולמתג מוצרים, לבנות אסטרטגיות שיווק וקידום מתקדמות ועוד כדי לבלוט בשוק המסחר הדיגיטלי ולחשוב רווחי.

צפו בכתבת הווידאו בה יוסי וענונו, מנהל קמפוס eBay מסביר כיצד תהפכו לסוחרים מומחים ברשת ומדוע קורס פרונטאלי ממוקד יכול לתת לכם כלים שלפעמים קשה ללמוד בשיעורים מקוונים.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

Family Guide בשיתוף מכללת INT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully