וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד מנגנון אוורור מסיליקון יכול לשפר את ההאכלה של תינוקך?

21.11.2017 / 7:23

אתם חייבים להכיר את הפטנט שהוכח מחקרית וסייע למיליוני תינוקות ברחבי העולם לאכול בצורה נינוחה ורגועה, למנוע דלקות אוזניים וגזים ואפילו קוליק

פמלי גייד

הורים תמיד רוצים להעניק לבייבי שלהם את הטוב ביותר, לא סתם הם מסוגלים להעביר זמן רב במחקר ובקריאה של האותיות הקטנות בגב אריזות של מוצרים. ההורים של היום הם צרכנים מודעים וכאשר הם הולכים לבחור בקבוק האכלה הם יבחנו את החומרים ממנו הוא עשוי, הנדסת האנוש שלו וכמובן שגם העיצוב. כל אלה נועדו להבטיח אכילה בטוחה, בריאה ונינוחה, אך האם שכחנו משהו? כיוון שההבדל נמצא בפרטים הקטנים, כדאי גם לבדוק האם הבקבוק מצויד במנגנון אוורור מלא מסיליקון שנועד לפתור את בעיית הוואקום בבקבוקי האכלה.

נסביר - בבקבוקי האכלה שאינם מצוידים במנגנון אוורור מלא נוצר וואקום בבקבוק כיוון שזרימת האוויר אינה אחידה. התינוק שואב מזון ואוויר מהבקבוק, אך אוויר חדש לא נכנס. ניתן לזהות שזה קורה כאשר הפטמה נשאבת פנימה או, אם לא מדובר בחומר קשיח, הבקבוק יתכווץ. הוואקום גורם ללחץ שלילי בפיו של התינוק והוא נאבק כדי להתגבר על הוואקום-מה שפוגם ברצף ואיכות האכילה ואף עלול לגרום לדלקות אוזניים וגזים. בבקבוקים עם מנגנון אוורור מלא, תפקידו של מנגנון הסיליקון הוא לדאוג לכך שתהיה זרימת אוויר רציפה בבקבוק ולמנוע את היווצרות הוואקום. כאשר לא נוצר וואקום, התינוק לא בולע אוויר (מה שגורם לגזים) ולא נוצר לו לחץ באוזניים שמונע את ניקוז הנוזלים מהאוזן לחלל הפה (מה שמוביל להתפתחות דלקתית).

צפו בכתבת הווידאו בה יסמין ברקוביץ פלג, מומחית בתחום האכלת תינוקות ומנהלת הפיתוח בחברת Bfree, מסבירה על הפטנט שהוכח מחקרית וסייע למיליוני תינוקות ברחבי העולם לאכול בצורה נינוחה ורגועה, למנוע דלקות אוזניים וגזים ואפילו קוליק.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

Bfree undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully