וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד לפתח מקצה לקצה: הצעד הראשון בדרך לעולם ההייטק - קורס Full stack development

21.11.2017 / 8:07

מרבית האנשים שמסיימים קורס פיתוח מוצאים את עבודתם הראשונה בתחום תוך 3 חודשים מרגע סיום הקורס. לכן תחום הפיתוח נחשב לאחד ממקצועות העתיד החמים ביותר וחשוב לדעת באיזה תחום כדאי לכם להתמקד

פמלי גייד

תחום ההייטק הוא מנוע הצמיחה של הכלכלה הישראלית ואנשים מוכשרים עם רצון להצליח הם מנוע הצמיחה של תחום ההייטק. אך האם ניתן להשתלב בתחום גם ללא ניסיון? ע"פ הערכות, יש כיום חוסר של לפחות 10,000 מתכנתים כאשר הדרישה למקצועני Full Stack Development (מפתחים מקצה לקצה) היא בעיקר בחברות הזנק ויוזמות טכנולוגיות. כתוצאה מכך, מרבית האנשים שמסיימים קורס פיתוח מוצאים את עבודתם הראשונה בתחום תוך 3 חודשים מרגע סיום הקורס.

כיום, טכנולוגיות והתקני Web הן הסטנדרט של עולם הפיתוח ולכן בבסיס ההכשרה יש להתמקצע בתחומים כמו HTML 5, CC3, JavaScript, WordPress ועוד. כיוון שהעולם הטכנולוגי ושוק ההייטק בפרט הם דינאמיים, חשוב להתנסות באופן מעשי כבר בתקופת הלימודים בכל הכלים ולהכיר את המגמות הבולטות שיובילו את השוק בשנים הקרובות. חשוב לזכור! הדינמיות הטכנולוגית מאפשרת גם קריירה דינאמית עם אפשרויות קידום רבות ובזמן קצר יחסי-דבר שמאפיין מאוד את ההעדפות והסגנון של הדור הטכנולוגי.

אם כבר דיברנו על סגנון העבודה של הדור הטכנולוגי, אז הדימוי של משרות בשוק ההייטק הן לרוב נכונות-שכר גבוה, תנאים טובים וסביבת עבודה צבעונית וכיפית (בגלל התחרות בשוק מעסיקים יודעים כמה הם צריכים להשקיע בהון האנושי), אך אם אתם לא אנשי 9:00-18:00 (נהיה כנים-לפעמים זה יותר) יש כיום דרישה גבוהה בשוק הפרטי למתכנתים עצמאיים-בעיקר לבניית אתרים. מה שיאפשר לכם לעבוד מכל מקום ובכל שעה ויאפשר לכם לתכנת את הזמן שלכם ואולי גם להתחיל במיזם שתמיד חלמתם עליו.

בכתבת הווידאו אנטון וייס, מנכ"ל חברת Otomato ומומחה בינלאומי ל-DevOps ושיפור תהליכי אספקת תוכנה, מסביר מדוע תחום הפיתוח נחשב לאחד ממקצועות העתיד החמים ביותר ובאיזה תחומי פיתוח כדאי לכם להתמקד.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

INT undefined
  • עוד באותו נושא:
  • INT
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully