וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מתאימים חופשה ללקוח - כשמדובר במשפחה מרובת נפשות?

22.11.2017 / 7:29

כשהמשפחה רוצה לצאת לחופשה צריך לרצות את כולם: האבא רוצה לנוח, האמא שופינג ומוזיאונים, והילדים? כמה שיותר אטרקציות. למשבצת הזאת נכנסת המקצועיות של סוכן הנסיעות

פמלי גייד

נועה שימקו זומר, מנהלת סניף משרד נסיעות החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל מספרת: "לא מזמן פנתה אלי משפחה בת 5 נפשות שחיפשה יעד לחופשה של תשעה ימים. האבא רצה לנוח, האמא לעשות שופינג ולראות מוזיאונים, והילדים? חיפשו כמה שיותר אטרקציות.

המשפחה מתרחבת הספונטניות מצמצמת: כיצד מתאימים למשפחה את סוג החופשה?

ההורים הסכימו ביניהם שזה צריך להיות יעד בו לפחות ערב אחד הם יוכלו לבלות לבד. והילדים התחילו להתווכח אם לנסוע למקום שיש בו פארק מים, קרקס או קיר טיפוס וסנפלינג. הכול היה צריך להיות מתוכנן לפי לוח זמנים קפדני שיענה לצרכים של כולם וכמובן, חייבים לא לחרוג מהתקציב. בקיצור? ככל שהמשפחה מתרחבת רמת הספונטניות מצטמצמת.

שייט: החופשה האולטימטיבית שעונה לצרכים של כל חברי המשפחה

אחרי מחשבה קצרה, התחלנו לרקום יחד את החלום והצעתי להם חופשה משפחתית אולטימטיבית-שיט! אפשר לנוח שם, אפשר להסתובב ולעשות מלא שופינג, לראות הופעות, קרקס, מופעי מחול, סרטים, לגלוש במתקני מים או לנהוג במכוניות מתנגשות ועוד המון המון פעילויות שאניית שיט פאר מפלצתית של 15 קומות יכולה להציע. בחלק מחברות השייט ניתן להשאיר בערב את הילדים עם בייביסיטר והערך המוסף הוא שכל יום עוגנים במדינה אחרת ויוצאים לטייל. הילדים נראו מרוצים וההורים הסתכלו אלי במבט של "איך אנחנו אמורים לבנות את הלו"ז סביב כל הפעילויות האלה?".

סוגר ומוודא: תפקידו של סוכן הנסיעות בתכנון החופשה המשפחתית

למשבצת זאת נכנסת המקצועיות של סוכן הנסיעות. כאשר מדובר בשייט, הוא משווה בין המחירים של החברות השונות, בודק את היעדים בעגינות הביניים ובוחן אם הם עונים על צרכי ורצונות המשפחה. הסוכן דואג להמליץ על חדרים בחלקים הכי טובים עבור משפחות באניית השייט. לאחר סגירת העסקה, הסוכן עושה עבור המשפחה את הצ'ק אין, דואג לתשלום המיסים, מזמין מקום במסעדות הכי שוות ובהופעות הכי מגניבות שיש לאנייה להציע. בקיצור - המשפחה מגיעה לחופשה עם תכנית מדויקת וככה כולם יוצאים מרוצים.

מחקר שנעשה בארה"ב מצא: הזמנת חופשה דרך יועץ תיירות חוסכת כ-450 דולר ו-4 שעות תכנון

כדי לא להפליג רחוק, המשפחה סגרה את החופשה, ולאחר החזרה הם כבר התקשרו כדי שנתחיל לתכנן ביחד את החופשה הקיצית הבאה. על הדרך הם סיפרו לי שאורחים רבים באנייה שהזמינו כרטיס ברשת מצאו את עצמם בחדרים לא נוחים באוניה, בלי כרטיסים להופעות שהם רצו לראות וכמובן, לא היה להם למי להתקשר בכל פעם שהתעוררה בעיה.

בשורה התחתונה? בפעם הבאה שאתם מעוניינים בחופשה משפחתית, תנו לסוכן הנסיעות האישי שלכם לעשות את זה עבורכם. זה יחסוך לכם לא מעט זמן וכסף ותמיד, תמיד יהיה לכם למי לפנות.

לפרטים נוספים ליחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully