וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו ממה שהיה בבית של סבתא - כך תרצפו את הבית בסטייל באריחי הטרצו

14.11.2017 / 13:59

אריחי הטרצו עושים קאמבק וניתן כיום למצוא קולקציות מגוונות שיכולות להתאים לסגנונות עיצוב שונים - או לקבל מראה שונה לחלוטין ע"י ליטוש משטחים שלמים ויצירת מראה של משטח אחיד וברמות ברק שונות

פמלי גייד

בשנים האחרונות אריחי הטרצו עושים קאמבק וכבר ממש לא מדובר בריצוף הישן והדהוי שהכרנו מהבית של סבא וסבתא. ניתן כיום למצוא קולקציות מגוונות שיכולות להתאים לסגנונות עיצוב שונים; החל מהסגנון הקלאסי, השומשום הארצישראלי, המודרני המלוטש והאירופאי עם אגרגטים מאיטליה. כל שינוי - מגוון הרקע, סוג האגרגטים וגודלם, ועד שיטת היישום שבוחרים לבצע בשטח, יכולים להביא את הפרויקט לסגנון עיצובי שונה לגמרי.

אריחי טרצו מגיעים במידות 30*30 ס"מ או 20*20 ס"מ בהזמנה מיוחדת למי שרוצה סגנון באוהאוס למשל, מה שמאפשר משחק עם גדלים והתאמה לאופי הפרויקט. אודליה רחום, מנהלת תחום טרצו באיטונג, מסבירה כי את הטרצו ניתן ליישם באופן המסורתי (כמו פעם) וניתן גם לקבל מראה שונה לחלוטין ע"י ליטוש משטחים שלמים ויצירת מראה של משטח אחיד וברמות ברק שונות. איטונג מאפשרת גם לקבל את כל אחד מהדגמים בקולקציה כתערובות מוכנות ליציקת משטחים שלמים ואחידים.

בקיצור? מגוון עצום של אפשרויות עיצוביות. צפו בכתבת הווידאו בה אודליה רחום מסבירה כיצד ניתן לרצף היום את הבית בסטייל בעזרת אריחי הטרצו.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

איטונג undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully