וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו לשובה של הבלטה לקדמת העיצוב

הבלטה המוכרת מפעם חוזרת ובגדול - היא חזקה, לא רואים עליה ליכלוך והיא קלה לניקוי. היא גם תואמת את הדרישות המחמירות לרמת התנגדות להחלקה ולכן נבחרה בפרויקטים של גני ילדים, בתי ספר ומבני ציבור

פמלי גייד

אריחי הטרצו, הבלטה המוכרת מפעם, חוזרים ובגדול. בלטה העשויה מיציקת בטון בעובי מאסיבי של 3 ס"מ, חזקה ולכן לא נראה שבר מכל כוס שתיפול על האריח. העובדה שהאריח "מנומש" באגרגטים מסייעת בכך שלא לא רואים עליו שום לכלוך או טפטוף מים, הוא תמיד נראה נקי וגם קל מאוד לנקות אותו.

למרות המראה המט משי - חצי ברק שלו, הוא איננו מחליק ותואם את הדרישות המחמירות לרמת התנגדות להחלקה ולכן נבחר בפרויקטים של גני ילדים, בתי ספר ומבני ציבור. בזכות היתרונות הרבים: פרקטיקה, חוזק, ריצוף ירוק ומגוון רחב של קולקציות, אנו רואים עליה בשימוש באריחי טרצו במבני ציבור בכלל ובפרויקטים יוקרתיים בפרט.

אודליה רחום, מנהלת תחום טרצו באיטונג, מסבירה כי בחברת איטונג ייצור אריחי הטרצו הוא תהליך ייצור ירוק- מה שגם יכול להקנות נקודות בבנייה ירוקה. בנוסף, יישום אריחי הטרצו נעשה באופן פשוט ומהיר וכיום גם ניתן לקבל את כל הדגמים כתערובת מוכנה ליציקת משטחים שלמים ואחידים או יציקת מדרגות מחומר תואם. צפו בכתבת הווידאו בה אודליה רחום מסבירה על שובה של הבלטה לקדמת העיצוב.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully