וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בחוץ: ריצוף באבנים משתלבות יכול להשתלב בקלות בכל בית

אמנם הן מזוהות בעיקר עם אדריכלות נוף עירוני, אך בשנים האחרונות תחום ייצור האבנים המשתלבות התפתח מאוד ונוספו המון דגמים ועיצובים חדשים שמתאימים לריצוף רחבות חנייה, שבילי גישה ורחבות מרוצפות בגינות פרטיות

פמלי גייד

עיצוב לצד פרקטיות; זאת היא אולי הדרך הכי מדויקת להגדיר ריצוף בעזרת אבנים משתלבות. אמנם הן מזוהות בעיקר עם אדריכלות נוף עירוני, אך בשנים האחרונות תחום ייצור האבנים המשתלבות התפתח מאוד ונוספו המון דגמים ועיצובים חדשים-מה שהפך אותן לפופולאריות מאוד בקרב אנשים פרטיים.

ריצוף באבנים משתלבות נותן מענה מעולה לריצוף רחבות חנייה, שבילי גישה ורחבות מרוצפות בגינות פרטיות. בעזרת אבנים משתלבות ניתן לרצף בסגנון כפרי, עתיק או מודרני ושילוב של גדלים וטקסטורות שונות מאפשר חופש עיצובי מוחלט.

סיגי גוסטינוב, מנהלת קשרי אדריכלים פיתוח סביבה ונוף באיטונג, מסבירה שחברת איטונג מייצרת כיום אבנים משתלבות בגדלים וצורות שונים החל מ 6/8 ס"מ ועד 60/60 ס"מ. בנוסף, מדובר בריצוף קל ליישום כיוון שאת המרצפות לא מדביקים אלא מניחים על מצע מהודק. העובדה שלא הדבקנו את המרצפות מאפשרת לנו בעתיד להרים את המרצפות, להעביר או לטפל בתשתיות ולהחזיר את המרצפות למקום.

צפו בכתבת הווידאו בה סיגי גוסטינוב מסבירה כיצד ריצוף באבנים משתלבות יכול להשתלב בקלות בכל בית, מבלי לוותר על הלוק הייחודי.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully