וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד בקבוק עם מנגנון אוורור מלא מסייע לתינוק לאכול את הכמות הדרושה לו?

27.11.2017 / 21:39

הוואקום שנוצר בבקבוק לא רק פוגע בכמויות ההאכלה, אלא גם עלול להוביל לבעיות בריאותיות נוספות-כגון גזים ודלקות אוזניים. נעמה סלע, אמא לשניים, מספרת כיצד בקבוק עם מנגנון שמנטרל את הוואקום שינה את דפוס ההאכלה של התינוקת שלה מקצה לקצה

יח"צ - חד פעמי

הורים רבים לפעוטות אינם מודעים לאחת הבעיות הכי נפוצות בבקבוקי האכלה-בעיית הוואקום אשר עלולה לגרום לדלקות אוזניים, גזים ומקשה על האכילה כיוון שהוואקום "מחזיק" את המזון בתוך הבקבוק ומונע זרימה אחידה. נסביר: ממש כמו בבקבוקי פלסטיק של "מבוגרים", לחץ האוויר השלילי שנוצר בבקבוק מונע מהנוזל לצאת ויש להרחיק את הפה מהפיה ולהחזיר כדי להמשיך לשתות. עבור תינוקות, מדובר בבעיה שפוגעת ברצף ההאכלה, גורמת לאכילה לא נינוחה וכתוצאה מכך התינוק לא תמיד מסיים את הכמות הדרושה לו.

נעמה סלע, אם ל-2 ילדים מספרת כי לפני כמה שנים, שבתה הבכורה נולדה, היא אכלה כמויות קטנות מאוד ולא עלתה במשקל. לכן הומלץ לה לשלב עם ההנקה תמ"ל מבקבוק ההאכלה, אך המעבר לבקבוק לא פתר את בעיית הכמויות. התינוקת של נעמה, שהייתה בת כמה חודשים, לא הצליחה לסיים יותר מ-80 מ"ל של התמ"ל-מתחת לכמות הדרושה לה באותה תקופה. הזמן עבר ופתרון לא נמצא, עד שיום אחד חברה המליצה לנעמה לעבור לבקבוק עם מנגנון אוורור מלא שמנטרל את בעיית הוואקום עליה הסברנו. נעמה החליטה ששווה לנסות והתוצאות הפתיעו גם אותה; כבר בהאכלה הראשונה התינוקת יותר מהכפילה את כמות המזון מ-80 מ"ל ל-180 מ"ל! וכמובן שעם הזמן הכמות המשיכה לעלות באופן תקין וסדיר לפי צרכיה של התינוקת.

יסמין ברקוביץ פלג, מומחית בתחום האכלת תינוקות ומנהלת הפיתוח בחברת Bfree, מסבירה כי הוואקום שנוצר בבקבוק לא רק פוגע בכמויות ההאכלה, אלא גם עלול להוביל לבעיות בריאותיות נוספות-כגון גזים ודלקות אוזניים. הגזים נוצרים עקב בליעת אוויר במהלך ניסיונותיו של התינוק לשחרר את הוואקום ולחזור לאכול. דלקות האוזניים נגרמות עקב לחץ האוויר השלילי שנוצר באוזן התיכונה, לחץ אשר מונע את ניקוז הנוזלים בין האוזן לחלל הפה ומוביל להתפתחות דלקתית. ראוי לציין כי מנגנון אוורור חלקי כמו שסתום בפטמה אינו מונע את היווצרות הוואקום ורק מנגנון אוורור מלא הוכח כמה שמונע את היווצרות הוואקום.

צפו בכתבת הווידאו בה נעמה סלע מספרת כיצד בקבוק עם מנגנון שמנטרל את הוואקום שינה את דפוס ההאכלה של התינוקת שלה מקצה לקצה.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

Bfree undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully