וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך יזמים צעירים מעודדים תיירות נכנסת לישראל

30.11.2017 / 8:56

תיירים צעירים רבים מעדיפים לחסוך זמן ובירוקרטיה ובוחרים לפנות לגורם שיכול לספק חוויה ייחודית, חברתית ואמינה-יועץ תיירות; ובישראל, רק סוכנים ומשרדים אשר חברים בהתאחדות משרדי הנסיעות מחויבים לקוד האתי הגלובלי לתיירות

צלמים זמניים מורשים

גל מור, שותף במשרד נסיעות החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל מספר שבמשך שנים, סיורים לתייר העצמאי שהגיע לישראל נמצאו בסוג של וואקום. או שהגעת עם קבוצה גדולה והיית צריך להיות כפוף ללוח זמנים שנקבע מראש; או שהגעת לבד והיית צריך לדלות מידע ולחפש בעצמך מקומות מעניינים ופעילויות לא שגרתיות.

כיצד יזמים צעירים מעודדים תיירות נכנסת?

העולם משתנה ואיתו גם אופי התיירות. כמו שהמטייל הישראלי אוהב לטוס לברזיל ועל הדרך לקפוץ לקולומביה ופרו ולחוות את דרום אמריקה כאזור, כך גם תיירים משאר העולם שמגיעים לאזורינו אוהבים לבקר בישראל כחלק מחוויה כוללת. כיוון שלתיירים עם דרכון זר יש חופש תנועה מוחלט, זה גם מתאפשר. כחלק מקבוצה שמעודדת תיירות נכנסת, הוויז'ן שלנו היה להתאים את אופי התיירות בישראל לעידן בו אנו חיים בכלל ולדור 'המילניאלס' בפרט, שמניסיוננו לא מעוניין בטיול מאורגן עם עוד 50 צליינים.

כיום, תיירים צעירים רבים מעדיפים לחסוך זמן ובירוקרטיה ובוחרים לפנות לגורם שיכול לספק חוויה ייחודית, חברתית ואמינה-יועץ תיירות; ובישראל, רק סוכנים ומשרדים אשר חברים בהתאחדות משרדי הנסיעות מחויבים לקוד האתי הגלובלי לתיירות.

סיורים עם טוויסט תרבותי למטייל העצמאי

אז איך זה קורה בפועל? אחד הדגשים הכי חשובים בסיורים הוא הטאצ' התרבותי; אנחנו מנגישים לתיירים מידע על הופעות מוסיקה, פסטיבלים ואירועי תרבות. בנוסף, ישנם סיורים עם טוויסט מקומי - יש סיורים למקומות קלאסיים כמו מצדה, ים המלח והגליל לצד סיורי שוטטות בבארים ירושלמים, סיור להכרת העולם החרדי, סדנאות שקשוקה וחומוס ודברים נוספים שלא תמיד פשוט להגיע אליהם ללא הכוונה של יועץ תיירות.

כיצד תיירים זוכים להכיר את ישראל בקונטקסט תרבותי רחב?

בנוסף, כדי שהתייר יוכל לחוות את האזור יוצאים סיורי אד-הוק למצרים, ירדן, הגדה המערבית ועוד, כאשר הכול נעשה סביב חוויה חברתית. המטייל העצמאי פוגש אנשים נוספים מכל רחבי העולם ומתגבשת קבוצה מגובשת שנשמר בה המרחב האישי של כל מטייל.

תמיד חשוב לנו שתיירים שמגיעים יראו את ישראל בצורה קצת אחרת ובעזרת הנגשת המידע והתאמת הטיול לצרכי המטייל המודרני הם באמת רואים את האזור בדרך מיוחדת וכשחוזרים לארצותיהם, ממליצים לחברים – ואין שיווק טוב יותר מאשר המלצה מפה לאוזן.

לפרטים נוספים ליחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully