וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתינוק עם שפה שסועה מגיע בקבוק שישנה את ההאכלה שלו מקצה לקצה

5.12.2017 / 8:21

פעמים רבות, האכילה של פגים ותינוקות עם חך או שפה שסועה מאופיינת באיטיות ובקושי רב ומתלווים אליה בליעת אוויר ופליטות. תפקיד בקבוק ההאכלה הוא לסייע ככל הניתן לאכילה נינוחה ורצופה ולכן חשוב לבחור בקבוק האכלה נכון ומתאים

פמלי גייד

בחירה של בקבוק ההאכלה לתינוק היא מהותית, אך כאשר מדובר בפגים ותינוקות עם חך או שפה שסועה בחירת הבקבוק הופכת למשמעותית במיוחד וחשוב לשים לב לכל הפרטים הקטנים. פעמים רבות, האכילה של פגים ותינוקות עם חך או שפה שסועה מאופיינת באיטיות ובקושי רב ומתלווים אליה בליעת אוויר ופליטות. תפקיד בקבוק ההאכלה הוא לסייע ככל הניתן לאכילה נינוחה ורצופה ולכן חשוב לבחור בקבוק האכלה עם מנגנון אוורור מלא שמונע את היווצרות הוואקום בבקבוק.

על קצה הפטמה, בבקבוקים kלא מנגנון אוורור מלא נוצר וואקום אשר מקשה משמעותית על פעולת היניקה וגורם לבליעה מרובה של אוויר בניסיון של התינוק לשחרר את הוואקום. בנוסף, הוואקום שנוצר בעקבות שינוי לחצי אוויר בבקבוק יוצר לחץ שלילי בפיו של התינוק-מה שמוביל בסופו של דבר גם ללחץ (פקק) באוזן. בעקבות הלחץ באוזן, אין ניקוז נוזלים בין האוזן התיכונה לחלל הפה והצטברות הנוזלים גורמת להתפתחות דלקתית. נקודה זו היא קריטית אצל פגים אשר המערכת החיסונית שלהם חלשה ואצל תינוקות עם חך שסועה שמועדים לסבול יותר מדלקות אוזניים עקב בעיית הניקוז המולדת שנגרמת בשל השסע בחלל הפה.

אז כיצד מנגנון האוורור עובד? מדובר במנגנון סיליקון אשר שומר על לחץ אוויר חיובי ואחיד. גם כאשר התינוק מצמיד את פיו ויונק מהבקבוק, יש סירקולציה של אוויר ובכך נמנעת היווצרות הוואקום.

בכתבת הווידאו יסמין ברקוביץ פלג, מומחית בתחום האכלת תינוקות ומנהלת הפיתוח בחברת Bfree, מסבירה כיצד נטרול הוואקום מאפשר אכילה טובה וללא מאמץ ומספרת על תינוקות שהאכילה שלהם השתנתה מקצה לקצה בעקבות המעבר לבקבוק עם הפטנט שמונע את היווצרות הוואקום.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

Bfree undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully