וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני שהמחירים עולים: מדוע נתיבות כונתה "פנינת הנדל"ן של ישראל"?

19.12.2017 / 7:56

עו"ד אריה ליבוביץ', יו"ר ושותף במשרד עורכי הדין אריה ליבוביץ' ומומחה בתחום נאמנויות, נדל"ן וניהול נכסים, מספר על ההתפתחות המואצת של נתיבות ומסביר מה הופך קבוצת רכישה לבטוחה

פמלי גייד

מדוע נתיבות כונתה "פנינת הנדל"ן של ישראל" וכיצד ניתן לרכוש בה דירה רגע לפני שהמחירים עולים פעם נוספת? בעקבות מחירי הדיור במרכז, אנשים רבים (בעיקר צעירים) בוחרים לבנות את ביתם בפריפריה ובדגש על אזורים שנגישים לרכבת ומוסדות חינוך. כתוצאה מכך אזורים אלה חווים תנופת צמיחה מואצת ולצד בנייני המגורים מוקמות תשתיות, מוסדות חינוך ותרבות ופארקים.

אחת הדוגמאות הבולטות לצמיחה זאת היא השכונה החדשה בנתיבות-"נתיבות מערב" אשר התושבים במקום מכנים אותה "קיסריה של נתיבות". השכונה ממוקמת בסמיכות לרכבת ישראל וצירי תנועה מרכזיים ועד סוף 2018 צפוי להסתיים פרויקט הבנייה של פארק האגם, הנבנה בימים אלו בשכונה ומשתרע על פני כמה עשרות דונם.

אחד מהפרויקטים החדשים בשכונה זאת הוא 'מבואות חנניה'- קומפלקס בנייני פרמיום בתמהיל של 6 בניינים, 123 יח"ד של 4 חדרים עם מרפסת, חניה ומחסן בפריסה של 2-3 דירות בקומה בלבד, אשר מתוכו נמכרו כבר למעלה מ-106 דירות. כדי לאפשר מחיר בר ההשגה ברכישת דירת פרימיום, רכישת הדירות נעשית דרך קבוצת רכישה. חשוב לציין כי לקבוצת הרכישה של 'מבואות חנניה' יש קרקע בבעלות חברי הקבוצה, היתרי בנייה ואישור עקרוני לליווי בנקאי.

צפו בכתבת הווידאו בה עו"ד אריה ליבוביץ', יו"ר ושותף במשרד עורכי הדין אריה ליבוביץ' מומחה בתחום נאמנויות, נדל"ן וניהול נכסים, מספר על ההתפתחות המואצת של נתיבות ומסביר מה הופך קבוצת רכישה לבטוחה.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

עו"ד אריה ליבוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully