וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוניינים לרכוש דירה להשקעה? גם לכם כדאי לחשוב על נתיבות מערב

28.12.2017 / 8:21

עו"ד אריה ליבוביץ', נשיא לשכת הנאמנים בישראל, מספר שבפרויקט נותרו דירות אחרונות וכדי ליהנות מהשקעה משתלמת בקבוצת רכישה בטוחה כדאי לנצל את חלון ההזדמנויות של פריחת הנדל"ן בדרום

פמלי גייד

עו"ד אריה ליבוביץ', מומחה בתחום נאמנויות נדל"ן וניהול נכסים פונה לכל מי שמעוניין לרכוש דירה להשקעה וממליץ: גם לכם כדאי לחשוב על השכונה החדשה בנתיבות, נתיבות מערב. בשנת 2012, מחיר ממוצע של דירת 4 חדרים בשכונה עמד על 580,000 שקלים ובסוף שנת 2017 המחיר עלה כבר ליותר מ-1,100,000 שקלים והוא צפוי להמשיך לעלות בעתיד.

בעיר ובשכונה החדשה בפרט, הושקעו משאבים רבים בפיתוח תשתיות; החל מתחנת רכבת הממוקמת 5 דקות הליכה מהשכונה החדשה-כך שגם אם עובדים במרכז ניתן להגיע ולחזור בקלות, נגישות לצירי תנועה מרכזיים, מרכז מסחרי, מוסדות חינוך ותרבות.

צעירים רבים בוחרים להשתקע או לשכור בית בנתיבות מערב

בנוסף, עד סוף 2018 יושלם הפרויקט הייחודי, פארק האגם בנתיבות-ריאה ירוקה שמשתרעת על פני עשרות דונמים.
בפארק יהיו שבילי אופניים שיובילו אל נחל בוהו. בקיצור? נוחות ואיכות חיים. אם כל זה לא מספיק מדינת ישראל התחייבה בימים אלו להשקעה של עוד 3.5 מיליארד ש"ח בעיר נתיבות.

איזה סוג דירות להשקעה מומלץ לרכוש בנתיבות מערב החדשה?

את האגם יהיה ניתן לראות מחלונות אחד הפרויקטים המבטיחים ביותר שנבנים בעיר-פרויקט מבואות חנניה.

מדובר בקומפלקס בנייני פרמיום בתמהיל של 6 בניינים, 123 יחידות דיור שרובן הן של 4 חדרים בפריסה של 2-3 דירות בקומה בלבד וכוללות מחסן צמוד ומרפסת סוכה. הרוב המכריע של הדירות כבר נרכש ובפרויקט נותרו 17 דירות בלבד מתוך 123 הדירות המתוכננות.

רכישת נדל"ן להשקעה בקבוצת רכישה בטוחה

בניית הקומפלקס נעשית בשיטת קבוצת רכישה שכבר רכשה את הבעלות על הקרקע. בנוסף, קבוצת הרכישה מצוידת בהיתרי בנייה סופיים, דו"ח אפס שנערך על ידי שמאי המקרקעין העובד עם הבנקים ירון ספקטור, ואף נתקבל אישור עקרוני לליווי בנקאי.

כלומר, הפרויקט כבר יצא לדרך והצלחתו מובטחת. אין צורך להמתין לרכישת הקרקע ולהתלבט מה יהיה מחירה הסופי, אין צורך לחכות תקופה ארוכה לאישור של וועדות התכנון - הכל כבר קיים. הערכת מחיר דירת 4 חדרים חדשה מתחיל מ-880,000 שקלים. לכן, ביחס למחירים באזור מדובר בהשקעה כדאית במיוחד. בין אם למכירה בעתיד בתשואה גבוהה ובין אם להשכרה.

עו"ד אריה ליבוביץ' הוא נשיא לשכת הנאמנים בישראל והוא מספר שבפרויקט נותרו דירות אחרונות וכדי ליהנות מהשקעה משתלמת בקבוצת רכישה בטוחה כדאי לנצל את חלון ההזדמנויות של פריחת הנדל"ן בדרום.

רק קחו בחשבון - אם תגיעו לאזור, קיים סיכוי טוב שתחליטו להשתקע שם.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

עו"ד אריה ליבוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully