וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימצתם כלב והוא מסרב לאכול? הכירו את התזונה לכלב הבררן

Family Guide בשיתוף בית ארז, בית ארז

14.9.2017 / 14:31

בגדול, כלבים אינם בררניים באוכל ויסכימו "לטעום" כל מה שיהיה על הצלחת ומסביב לה. תופעת הבררנות נפוצה בעיקר בכלבים מגזע קטן ונובעת בעיקר מכימות מוטעה של מנת המזון ואכילה מוגזמת של שאריות מזון ביתי, חטיפים ומזון רטוב

פמלי גייד

החלטתם לאמץ כלב, הוא מתרוצץ בבית ואז מגיע השלב בו הוא צריך לאכול. במה מאכילים אותו ומה עושים במקרה שהוא בררן ומסרב לאכול? בגדול, כלבים אינם בררניים באוכל ויסכימו "לטעום" כל מה שיהיה על הצלחת ומסביב לה. תופעת הבררנות נפוצה בעיקר בכלבים מגזע קטן (1-10 ק"ג) ונובעת בעיקר מכימות מוטעה של מנת המזון ואכילה מוגזמת של שאריות מזון ביתי, חטיפים ומזון רטוב, מה שמוביל לבררנות וסחטנות רגשית.

כלב בוגר מגזע קטן אמור לאכול ביממה כמות של עד כ-1.5% מזון יבש מסך משקל גופו. אם הכלב גדול יותר, הכמות תרד ל 1% בממוצע, לפי תכניות ההזנה המומלצות של "רויאל קנין". כמות המזון שהכלב צורך מותנית גם בגיל, בהיקף הפעילות שלו ובעונת השנה.

אז מה עושים אם הכמות נכונה והכלב עושה פרצוף של "לא טעים לי"? אורי שמעוני, יועץ תחום תזונה בבית ארז - יבואנית מזון, הדברה ותרופות לחיות משפחה, מספר שיש כיום תזונה ייעודית לכלבים בררניים, כאשר הסוד במזון הוא שילוב של שני מרקמים-פריך ורך, בתוספת של חומרי טעם ייחודיים. מזון זה מבית רויאל קנין נקרא MINI Exigent והוא מתאים לכלבים בוגרים ומבוגרים מגזע קטן (1-10 ק"ג) ומעל 10 חודשים. מזון זה מכיל חומרים מזינים המסייעים לשמור על בריאות ומראה הפרווה והעור ובהפחתת היווצרות אבנית. כלומר, תזונה טעימה שגם מונעת בעיות בריאותיות.

רוצים לדעת עוד? לחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

בית ארז, בית ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully