וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בקבוק ההאכלה יכול להפחית כאבי בטן וגזים, בעיות שינה ודלקות אוזניים?

17.10.2017 / 8:55

מחקרים הוכיחו כי יש קשר ישיר בין בעיות בריאותיות של תינוקות כמו כאבי בטן, גזים, קוליק ודלקות אוזניים אשר מובילות לבעיות שינה, לבין וואקום שנוצר בבקבוקים ללא מנגנון אוורור מלא

יח"צ - חד פעמי

כאבי בטן מגזים, בעיות שינה ודלקות אוזניים. אין כמעט תינוק שלא סובל מבעיות אלה ובזמן שהן קורות מספרים לנו שגם זה יעבור. אך עד שזה עובר, הורים רבים מוצאים את עצמם מותשים ולפעמים חסרי אונים. יש המון דרכים להתמודד עם הבעיות אותן ציינו, אך היום ננסה להתמקד בפתרון פשוט וזמין - בקבוק ההאכלה של התינוק. כבר מזמן ברור כי לא מדובר רק במיכל פלסטיק שנועד להכיל את הנוזל, ולצורת הבקבוק והפטמה, החומרים ממנו הוא עשוי ולאוורור יש חשיבות בהבטחת אכילה טובה ונכונה.

רגע, אוורור? אז כן! מחקרים הוכיחו כי יש קשר ישיר בין בעיות בריאותיות כמו כאבי בטן, גזים, קוליק ודלקות אוזניים אשר מובילות לבעיות שינה, לבין וואקום שנוצר בבקבוקים ללא מנגנון אוורור מלא. מדוע? לחץ שלילי (וואקום) גורם לבליעת אוויר בזמן היניקה אשר מגבירה את כמות הגזים בבטן ואף עלולה לגרום לקוליק. כדי להתגבר על הוואקום, התינוק מתאמץ יתר על המידה ונאלץ לשחרר את הפה מפטמת הבקבוק - מה שמכניס אוויר למזון וגורם לבליעתו אותו. בקבוקים בעלי מערכת אוורור מלאה מאפשרים זרימת אוויר בצורה קבועה וללא שינויי לחצים ובכך נמנעת התערבבות האוויר במזון.

חשוב לדעת! מנגנון אוורור חלקי כמו שסתום בפטמה אינו מונע את היווצרות הוואקום ולכן חשוב לחפש מנגנון אוורור מלא מסיליקון כדוגמת iComfort וVacuum free שיעילותם הוכחה מחקרית. אגב, שינוי הלחצים בבקבוק גם עלול ליצור את דלקת האוזניים שציינו. הלחץ השלילי שנוצר בפיו של התינוק מגיע גם לחלל האוזן התיכונה ולכן האוזן "נסתמת" ונמנעת האפשרות לפנות נוזלים מתוך האוזן - ההצטברות של נוזלים אלה גורמת להתפתחות דלקתית. בכתבת הווידאו, יסמין ברקוביץ פלג, מומחית בתחום האכלת תינוקות ומנהלת הפיתוח בחברת Bfree, מספרת על הפטנט הישראלי של מנגנון האוורור המלא אשר מונע את היווצרות הוואקום ומסבירה כיצד בקבוקים אלה מסייעים לא רק בהפחתת כאבים ודלקות, אלא גם באכילה נינוחה ובריאה.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

Bfree undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully