וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד בונים קריירה בשוק העבודה המשתנה?

17.10.2017 / 8:57

בעקבות הצמיחה והתחרות בשוק ההייטק, חברות רבות מתרחבות וחברות נוספות נפתחות והשינויים המהירים מאפשרים לעובדים רבים לקבל קידום, רוחבי או אופקי, בזמן קצר יחסית

פמלי גייד

קיימות שתי הנחות יסוד נפוצות בקרב הציבור הישראלי. האחת, תחום ההייטק הוא תחום ששווה להיכנס אליו והשנייה היא שתחום זה שמור רק לאנשים בעלי רקע מתאים. אחת מהן נכונה והשנייה קצת פחות. תייגו את הנחות היסוד מבלי להגיד להן מי זו מי...

או בקיצור וללא תיוגים - תעשיית ההייטק הישראלית ממשיכה לצמוח בממדי ענק ובניגוד לדעה הרווחת, במקצועות הייטק רבים ניתן לעסוק ללא תואר אקדמי. מבלי לפגוע בכבודם של לימודים אקדמאיים, ניתן להגדיר את מסלולי התואר כלימודי תחום ולא פרקטיקה ובעולם הטכנולוגי הצד המעשי הוא קריטי. התחרות בשוק ההייטק היא חלק מתרבות ה"כאן ועכשיו" ולכן מעסיקים רבים מעדיפים עובדים שכבר מצוידים בכלים רלוונטיים לתחום החברה שבבעלותם.

בעקבות הצמיחה והתחרות בשוק ההייטק, חברות רבות מתרחבות וחברות נוספות נפתחות (ולצערנו גם נסגרות) והשינויים המהירים מאפשרים לעובדים רבים לקבל קידום, רוחבי או אופקי, בזמן קצר יחסית. כמו בכל תחום, כאשר מעוניינים לבנות קריירה חשוב להציב מטרת על ומטרות ביניים ולא לחשוב רק על התפקיד הנוכחי - הדינמיות בתחום ההייטק מאפשרת את זה ובגדול.

עבור אנשים רבים, כרטיס הכניסה להייטק מתחיל עם קורס מקצועי אשר מאפשר לצבור ניסיון תעסוקתי (פרמטר קריטי בבניית קריירה) כבר בשלב הלימודים. בניגוד לתארים אקדמיים, ניתן לקחת קורסים בודדים בהיקף של עשרות שעות בלבד ובכך להתנסות בתחומים שונים ומגוונים.

היכנסו לכתבת הווידאו בה אדיב ברוך, יו"ר המוסד לטכנולוגיה וחדשנות iNT (לשעבר מכללת נס), מסביר מדוע בשוק העבודה המשתנה מקצועות טכנולוגיים מאפשרים לבנות קריירה מתוך מחשבה לטווח הרחוק. כמו כן, מה הם המיומנויות שכל אדם אשר רוצה להתקדם בשוק העבודה חייב לרכוש.

לפרטים נוספים לחצו כאן

INT undefined
  • עוד באותו נושא:
  • INT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully