וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה הרווחתם מ-100,000 ש"ח ששכבו בבנק בעשר השנים האחרונות?

17.9.2017 / 14:15

כשמחירי הדיור כל כך גבוהים והריביות בשפל נדמה כי אין הרבה אפיקי השקעה משתלמים. אז איפה בכל זאת ניתן להשקיע את אותם 100,000 שקלים וליהנות מתשואה גבוהה?

פמלי גייד

מחפשים אלטרנטיבה להשקעה של כספכם בבנק? אפשר גם להבין מדוע. בשנים האחרונות הריביות בבנק הן כמעט אפסיות ואם ניקח לדוגמא השקעה של 100,000 שקלים לטווח של 10 שנים, נראה כי התשואה הממוצעת תהיה קצת יותר מ-1% לשנה. תוסיפו לזה את דמי הניהול ותגלו כי כל מה שהכסף שלכם עשה בעשור האחרון זה לשמור על ערכו. אין כמעט מה לדבר על רווחים. בנוסף, בהפקדה לטווח ארוך של 10 שנים, נזילות הכסף מוגבלת ואם תחליטו למשוך את הכספים לפני הזמן, שיעור החיסכון יהיה קטן עוד יותר.

כיום, כשמחירי הדיור כל כך גבוהים והריביות בשפל נדמה כי אין הרבה אפיקי השקעה משתלמים. אז איפה בכל זאת ניתן להשקיע את אותם 100,000 שקלים וליהנות מתשואה גבוהה? מבט חטוף באתרי החדשות יגלה לנו כי משבר הדיור עוד רחוק מלהסתיים ויש צורך בהפשרת קרקעות. לכן, כאשר רוכשים קרקע חקלאית עם הנתונים הנכונים ניתן להניב רווח של עשרות אחוזים! ראוי לציין כי קרקע חקלאית זולה באופן משמעותי מקרקע המיועדת לבנייה באופן מיידי וניתן לרכוש חלקה אפילו בסכומים שמתחילים ב 100,000 שקלים. מדובר בהשקעה לטווח בינוני עד ארוך שתניב תשואה גבוהה לעומת אפיקי השקעה אחרים. אך כמו בכל השקעה, חשוב לנהל את הרכישה בחוכמה ומתוך הסתכלות רחבה על מכלול הנתונים. כיצד עושים זאת?

צפו בכתבת הווידאו בה אנה גוטגרץ, יועצת נדל"ן בנחלה-קרקע שהיא נכס, מנתחת את הרווחים הצפויים מקרקע חקלאית ומסביר כיצד ניתן לבחור השקעה בטוחה ולנהל אותה בחוכמה.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

חברת נחלה undefined
  • עוד באותו נושא:
  • נחלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully