וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד ניתן כיום להשקיע בנכסים עבור עתיד ילדינו?

23.10.2017 / 8:59

זה לא סוד שהשקעה בנדל"ן היא המניבה והבטוחה ביותר מבין ההשקעות, אך לנוכח המציאות הכלכלית חלום הדירה נראה רחוק מתמיד. אז האם יש דרך אחרת להשקיע בנכסים עבור עתיד ילדינו?

פמלי גייד

בין כל שלל המטלות והמטרות שיש לנו כהורים, הבטחת עתיד כלכלי טוב יותר עבור ילדינו היא ללא ספק אחת החשובות. זה לא סוד שהשקעה בנדל"ן היא המניבה והבטוחה ביותר מבין ההשקעות, אך לנוכח המציאות הכלכלית חלום הדירה נראה רחוק מתמיד. אז האם יש דרך אחרת להשקיע בנכסים עבור עתיד ילדינו?

בשנים האחרונות, קניית קרקע חקלאית להשקעה הולכת ותופסת תאוצה משמעותית-בעיקר בשל משבר הדיור. מחירה של הקרקע החקלאית זול בצורה משמעותית מזו של קרקע המיועדת לבנייה, וניתן למכור אותה תוך מספר שנים ברווח של מאות אחוזים שישמש כהון עצמי לקניית נכס חדש או לחילופין לחכות להפשרתה. לרוב, ההשקעות שמניבות את התשואה הגבוהה ביותר הן השקעות לטווח הרחוק, אם מוסיפים לנתון זה כי השקעה לטווח הבינוני-רחוק היא הנבונה ביותר עבור ילדינו, ניתן להבין כיצד השקעה בקרקע חקלאית הפכה לנפוצה בקרב הורים שאינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה.

בשנת 2016 נולדו בישראל כמעט 187,000 תינוקות - עלייה של 11,000 מהשנה הקודמת, מה שאומר שהדרישה לדיור תמשיך לעלות ולכן המדינה צפויה להמשיך ולהפשיר קרקעות. צפו בכתבת הווידאו המצורפת בה אנה גוטגרץ, יועצת נדל"ן בנחלה-קרקע שהיא נכס, מסבירה על הליך רכישת הקרקע ועל האפשרויות שעומדות בפניכם מרגע רכישתה.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

חברת נחלה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully