וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור החדש של בקבוקי ההאכלה לתינוק: הקלה משמעותית על קוליק

31.10.2017 / 8:06

הצטברות גזים אצל תינוקות היא אף פעם לא דבר נעים, אבל מחקר ישראלי בדק ומצא כי בקבוק האכלה עם מנגנון אוורור מלא מקל בצורה דרסטית על תינוקות הסובלים מקוליק

פמלי גייד

הצטברות גזים אצל תינוקות היא אף פעם לא דבר נעים, היא אחד הדברים היותר שכיחים ומאוד לא נעימים. אך ישנם מקרים בהם הכאבים כל כך חזקים שהם גורמים לבכי של יותר מ-3 שעות ביום, יותר מ-3 ימים בשבוע ובמהלך 3 שבועות או יותר. מקרים אלה מאובחנים פעמים רבות כקוליק - כאבי בטן עוויתיים, פתאומיים ועזים, אם כי הרפואה טרם מצאה תשובה ברורה לסיבת הופעתם.

קוליק מתחיל בדרך כלל בשבוע השני לחיי התינוק ויכול להגיע עד גיל 3-4 חודשים, אך גם בחודשים אלה ניתן להקל על הכאב. כיצד? מחקר ישראלי בדק ומצא כי בקבוק האכלה עם מנגנון אוורור מלא מקל בצורה דרסטית על תינוקות הסובלים מקוליק.

יסמין ברקוביץ פלג, מומחית בתחום האכלת תינוקות ומנהלת הפיתוח בחברת Bfree, מספרת על תוצאות המחקר בו השתתפו 86 תינוקות בריאים אשר ניזונים מבקבוק וסובלים מקוליק. התינוקות חולקו ל-2 קבוצות וכל קבוצה קיבלה בקבוק מסוג אחר: קבוצה אחת קיבלה בקבוק עם מערכת אוורור מלאה ובקבוצת הביקורת התינוקות המשיכו לאכול מאותם בקבוקים שאכלו קודם.

תוצאות המחקר היו חד משמעותיות - בקבוצה שקיבלה את הבקבוקים עם מערכת האוורור המלאה נרשם שיפור משמעותי אצל 90% מהתינוקות כבר בשבוע הראשון. כעבור שבוע, האחוזים כבר טיפסו ל 97%. הסיבה לכך: מערכת האוורור המלאה מונעת היווצרות של וואקום בבקבוק אשר גורם לתינוקות לבלוע כמות גדולה של אוויר. בכתבת הווידאו, יסמין ברקוביץ פלג מסבירה כיצד מערכת האוורור המלאה עובדת ומאפשרת לא רק להפחית את הצטברות הגזים, אלא גם האכלה נינוחה ורגועה.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

Bfree undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully