וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לשינה טובה: בקבוק ההאכלה שמבטיח יניקה רצופה ורגועה

7.11.2017 / 8:18

שינה טובה ורצופה של תינוק היא תמיד ברכה ויש אינספור טריקים וטכניקות שנועדו לעזור לבייבי שלכם להיכנס אליה. אז קבלו טיפ שלא שמעתם עליו. הבונוס? הוא לא דורש מכם שום מאמץ מיוחד.

פמלי גייד

אחת השאלות הראשונות שתמיד שואלים הורים טריים היא "נו...אז אתם מצליחים לישון בלילה?". שינה טובה ורצופה של תינוק היא תמיד ברכה ויש אינספור טריקים וטכניקות שנועדו לעזור לבייבי שלכם להיכנס אליה. אז בין שלל העצות, תנו לנו לתת לכם טיפ שכנראה לא שמעתם/חשבתם עליו. הבונוס? הוא לא דורש מכם שום מאמץ מיוחד.

אז במה מדובר? בבקבוק ההאכלה של התינוק. בחירה נכונה של בקבוק היא מהותית ויכולה במקרה של השינה לעשות הבדל של יום ולילה. אז כדי להבטיח שינה טובה, חשוב שהיניקה תהיה רצופה ורגועה ותפחית את הצטברות הגזים שלאחר האכילה. מסתבר, כי מה שמונע מדברים אלה לקרות זה הוואקום שנוצר בבקבוק ואף יותר מזה! מחקרים הוכיחו כי הוואקום שנוצר בבקבוק עלול להוביל לדלקת אוזניים. מדוע? כדי לשחרר את הוואקום, התינוק מתאמץ יתר על המידה ואף מפסיק את פעולת היניקה - מה שמוביל להירדמות בזמן האכילה מבלי להשלים אותה. משם הדרך להתעוררות כעבור זמן קצר בעקבות רעב היא קצרה. בנוסף, בעקבות שינוי לחץ האוויר בבקבוק, התינוק למעשה בולע אוויר ולכן סובל מהצטברות גזים מוגברת. לגבי דלקות האוזניים, הלחץ השלילי שנוצר בעקבות הוואקום גורם ל'פקק' באוזן התיכונה. פקק זה מונע את ניקוז הנוזלים בין האוזן לחלל הפה והצטברות הנוזלים בחלל האוזן גורמת להתפתחות דלקתית.

אז כיצד ניתן למנוע את היווצרות הוואקום? צפו בכתבה בה יסמין ברקוביץ פלג, מומחית בתחום האכלת תינוקות ומנהלת הפיתוח בחברת Bfree, מספרת על פטנט ישראלי של מנגנון אוורור מלא שמאפשר זרימה חופשית של אוויר. נטרול הוואקום מאפשר לתינוק לשלוט בקצב הזרימה ולינוק בצורה רגועה, נינוחה וללא מאמץ ומשם התינוק כבר בדרך לשינה טובה ורצופה, גם אתם.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

Bfree undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully