וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופרים קריירה חדשה: תדמיתנות ותפירה עלית

18.9.2017 / 13:30

את חובבת אופנה עם כישרון לעיצוב שרק מחכה לפרוץ? מחפשת כיוון לקריירה חדשה ומחפשת להיכנס לתחום האופנה? אולי גם לך שווה להשתלב בתחום התדמיתנות והתפירה העילית

פלורנטין

חורשת על האינסטגרם של מעצבות ומעצבי על? מחפשת השראה לסגנונות לבוש חדשים בפינטסרט? את יודעת שעיצוב אופנה זה ידע עיוני ואת מחפשת ידע מעשי? כנראה שגם את חובבת אופנה עם כישרון לעיצוב שרק מחכה לפרוץ. אז אם את מחפשת כיוון לקריירה חדשה ומחפשת להיכנס לתחום האופנה, אולי גם לך שווה להשתלב בתחום התדמיתנות והתפירה העילית.

אנשים רבים נוטים לחשוב כי מדובר בתחום לא רווחי בהשוואה לשאר המקצועות בשוק, אך המציאות, בעיקר בעידן הצריכה של היום, מגלה לנו כי מדובר בתדמית לא נכונה. כבר בשלבים הראשונים של הקריירה ואפילו עוד בזמן הלימודים, סטודנטיות רבות משתלבות בתפקידים התחלתיים ומתקדמות.

כשכירה בתחילת הקריירה, תדמיתנית ותופרת ברמה עילית מקבלת שכר שעתי של 45-85 שקלים-גבוה יותר ביחס למקצועות מקבילים בשוק. תוסיפו לזה את העובדה כי בקלות יחסית ניתן לפתוח חנות באינטרנט שלפחות בהתחלה תשמש כהשלמת הכנסה ותבינו כי הזוהר בכל זאת קיים בעולם האופנה. או בקיצור? מה רע בלהרוויח כסף מחשבון הפייסבוק והאינסטגרם שלך?

כדי להבין איך בכלל נכנסים לתחום, שוחחנו עם לודמילה בטיוקוב, מנהלת פדגוגית בביה"ס פרסייס-Precise של תדמיתנות ותפירה עילית, שלימדה וניהלה בעברה במוסדות העיצוב אופנה המובילים כמו בצלאל, סטודיו6B, המדרשה לאופנה, ועוד. לודמילה מספרת כי לימודי תדמיתנות ותפירה עילית הוא קורס מקיף ומקצועי בהיקף 240 שעות לימוד אשר יכול להגיע גם ל360 שעות לימוד. לומדים בו לבצע בגד מ-א' ועד-ת', וחשוב יותר? בעזרת שיטת "דיוק חופשי - DH" הבלעדית לפרסייס, ניתן להוציא לפועל כל בגד מכל סוג של בד לכל סוג של גוף ללא מדידות חוזרות! ורק במדידה אחת בלבד.

הלימודים בפרסייס מאפשרים לסטודנטיות להשתלב בתחום האופנה בזמן הלימודים ולא רק בסיומם, מה שמבליט את ייחודן. בקורס ניתן ללמוד לייצר כל פריט אופנתי, החל מחגורה ותיק ועד שמלות ערב וכלה. אז רגע לפני שאתן עושות אובר-לוק לקריירה החדשה, היכנסו לכתבת הווידאו בה לודמילה בטיוקוב נותנת כמה טיפים נוספים לעיצוב הקריירה החדשה שלכן.

תמיד חלמת לעצב בגדים? הגשמת החלום במרחק הקלקה

Family Guide בשיתוף פרסייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully