וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימתם אימון? הפתרון האורגני לחלבון "מהיר"

22.10.2017 / 8:45

אם לפעמים מתחשק לכם לגוון את הבננה והטונה של אחרי האימון ואתם מחפשים אלטרנטיבה שאינה תעשייתית ומהונדסת, יש כזאת

פמלי גייד

האם "חלון ההזדמנויות" לצריכת חלבון "מהיר" אחרי אימון הוא אמת או מיתוס? בכתבת הווידאו רויטל אלון, ראש תחום Indoor-Cycling ב Next Education, ופרזנטורית בינלאומית בתחום הכושר, מספרת על המחקרים האחרונים שנעשו בתחום זה. ספוילר? זה תלוי מאוד איזה באיזה סוג ספורט אתם עושים. כך או כך, אנחנו בדרך כלל רעבים אחרי אימון ובגלל אורח החיים המודרני אין לנו זמן להכין לעצמנו משהו בריא ומזין.

בקיצור? צריך לאכול משהו ומהר...אז אם לפעמים מתחשק לכם לגוון את הבננה והטונה של אחרי האימון ואתם מחפשים אלטרנטיבה שאינה תעשייתית ומהונדסת, יש כזאת - מדובר על לחמים מונבטים אשר מכילים שילובים שונים של קטניות, קינואה, כוסמת ירוקה, דוחן, בטטה , גזר, דלעת, סלק ועוד.

או בקיצור? חלק מהלחמים המונבטים מכילים כמות גדולה של חלבון זמין. למעשה, כיוון שהקטניות עוברות הליך של הנבטה הן למעשה נמצאות "בשיא האנרגיה" שלהן והערך התזונתי שלהן "פורץ" החוצה. אין בלחמים תוספות של סוכר, שמנים ושומנים וכל המרכיבים אורגניים לחלוטין. למרות שזה נשמע תהליך מורכב וארוך, זמן ההכנה שלהם בבית אינו עולה על 5 דקות.

ניסינו להבין עם רויטל אלון האם באמת מדובר באלטרנטיבה בריאה שמתאימה לאורח חיים ספורטיבי? והכי חשוב, האם זה טעים? כמובן שגם קיבלנו כמה טיפים להתעמלות יומיומית במשרד...

לפרטים נוספים הקליקו כאן

מונבטים undefined
  • עוד באותו נושא:
  • מונבטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully