וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הייאוש - האבחון המדעי שהציל אותי מהסבל של התשישות הכרונית

1.11.2017 / 7:29

במשך שנתיים רינת סבלה מתשישות בלתי מוסברת, נשירת שיער מוגברת ובעיות עיכול. אחרי אינספור בדיקות מייאשות היא הגיעה לאבחון בגלגל העין ומצאה את הפתרון

יח"צ - חד פעמי

"הנחתי כי מדובר בעומס היומיום, שעות העבודה הרבות והלחץ הנלווה, אך עמוק בפנים ידעתי כי מדובר בבעיה חמורה יותר שיש לטפל בה". במשך שנתיים רינת דיין סבלה מתשישות בלתי מוסברת, נשירת שיער מוגברת ובעיות עיכול. היא עברה אינספור בדיקות כמו אולטרסאונד ובדיקות דם, אך תוצאותיהן לא הצביעו על קיומה של בעיה.

"בשלב זה החלטתי לנסות ולחקור דרכים נוספות לאבחון מקור הבעיה והגעתי אל איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה-אבחון בגלגל העין. כבר מהרגע הראשון הבנתי כי מדובר באבחון מעמיק ושונה מאוד בנוף הישראלי. תוצאות האבחון העידו כי יש בעיה של חוסר ספיגה במערכת העיכול ועיבוי של דופן כיס המרה. כיוון שאני מגיעה מהתחום הרפואי-ביוטכנולוגי, הייתי חייבת לבדוק כי תוצאות האבחון אכן מדויקות וניגשתי לעשות אולטרסאונד נוסף, שהראה כי אכן מדובר בעיבוי דופן כיס המרה".

איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מסבירה כי מדובר באבחון שאינו פולשני וכאב ונעשה באמצעות מצלמה ומיקרוסקופ מתקדמים לצילום תמונות העיניים. בעזרת האבחון ניתן לזהות במדויק את מקור הבעיה ולהתאים תכנית טיפולים אישית להחלמה. זמן קצר לאחר האבחון והתאמת הטיפול, רינת חשה בשיפור משמעותי וכיום אין זכר לבעיות ממנה סבלה. עבור רינת, החשיבות של האבחון הייתה קריטית כי מלבד זיהוי מקור הבעיה, האבחון גם שם דגש על המרכיב הרגשי והגנטי. כלומר, אבחון בגלגל העין יודע לזהות את מקור הבעיות הקיימות וגם להתריע על בעיות שעלולות להתעורר עקב המבנה הגנטי.

בכתבת הווידאו רינת דיין מספרת כיצד האבחון שינה את חייה ומדוע היא חושבת שהוא יכול לסייע לאנשים רבים.

למידע נוסף על טיפול בתשישות כרונית בעזרת אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully