וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק הלבנה: כל מה שצריך לדעת על טיפולי אסתטיקה דנטליים

21.12.2017 / 8:31

ד"ר איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה, מסביר מה הם החידושים האחרונים בתחום טיפולי השיניים האסתטיים ומדוע כדי לזכות בחיוך לבן ובוהק חשוב שהטיפול האסתטי יבוצע מתוך ראיה כוללת של חלל הפה

פמלי גייד

ישרות, בריאות ולבנות - זה בסה"כ כל מה שאנחנו דורשים מהשיניים שלנו, אך כידוע זה לא תמיד המצב ולשם כך יש טיפולי אסתטיקה דנטליים. חשוב להבין - טיפולי השיניים האסתטיים לא לוקחים בחשבון את נראות השן והצבע שלה, אלא גם את המצב הבריאותי בכל חלל הפה. למשל, צפיפות העצם, דלקות חניכיים ומצב השן הכללי.

הלבנת שיניים היא הליך נפוץ ופופולארי אשר מצליח לטפל במרבית נזקי הצבע שנגרמים עקב עישון, קפה ומשקאות ממותקים ותזונה לקויה, אך לעתים הלבנת שיניים לא מספיקה ויש צורך בפתרון מקיף. במידה ויש חור, סדק או שבר בשן, ניתן לתקן אותה בעזרת סתימה לבנה שמשתלבת בטבעיות עם מראה השיניים ומסייעת לנו לשמור על חיוך מלא וקורן.

במידה והלבנת שיניים או סתימה לבנה לא יספקו את הפתרון, ניתן לעבור לטיפול אסתטי מקיף מתחום שיקום הפה הכולל ציפויי וכתרי חרסינה, כתרי זירקוניה או שימוש בשתלים דנטליים. בקצרה, כתרי זירקוניה וחרסינה הם הכתרים הטובים והמתאימים ביותר לחלל הפה, כאשר בכתרי זירקוניה לא רואים את החיבור שבין שורש הכתר לחניכיים. גם החרסינה היא עמידה ובנוסף היא אינה מגרה את החניכיים ולא משנה את צבעה לאורך השנים.

צפו בכתבת הווידאו בה ד"ר איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה, מסביר מה הם החידושים האחרונים בתחום טיפולי השיניים האסתטיים ומדוע כדי לזכות בחיוך לבן ובוהק חשוב שהטיפול האסתטי יבוצע מתוך ראיה כוללת של חלל הפה - כי רק כך הטיפול יהיה מותאם למטופל והתוצאות יחזיקו לשנים ארוכות.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

ד"ר איתן מיזיריצקי
  • עוד באותו נושא:
  • שיניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully