וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות בגללן אתם חייבים שיועץ תיירות יעצב לכם את החופשה

1.11.2017 / 8:42

החוויות שיועץ התיירות יכול לייצר ללקוח הן ללא גבול וכל רעיון יכול לצאת לביצוע. ליועץ יש יכולת לרתום ספקים שונים בארץ ובחו"ל ולייצר חוויה מיוחדת ומותאמת

פמלי גייד

אלי ברגמן, בעלים ומנכ"ל של משרד החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מספר שהעולם השתנה באופן דרמטי ונעשה נגיש יותר לכל מי שגולש באינטרנט. המידע חופשי, צבעוני, וממשי. אך היתרון יוצר גם את הבעיה - האוקיינוס האינסופי של המידע יוצר מצב שבזמן הזמנת חופשה ברשת היתרון עלול להפוך לחסרון.

בכל פעם שאנו רוצים להזמין חופשה ברשת אנחנו טובעים באוקיינוס אינסופי של מידע. רובו שיווקי עסקי, החוזר על עצמו וצבירת המידע השימושי מחייבת הבנה, ניסיון, ולוקחת הרבה מאוד זמן. כאן נכנס לתמונה סוכן הנסיעות שכבר מזמן הפך להיות מעצב של חוויות נסיעה.

מהו תפקידו של יועץ התיירות החדש?

מה זה אומר? מעבר לעיסוקיו המסורתיים של יועץ התיירות, העולם החדש דורש ממנו למכור חוויות ולא רק את הטיסה, המלון, או הרכב (אם כי גם כאן יש לו יתרון). יועץ התיירות חשוף לכל אותם אתרים שהלקוחות הפרטיים חשופים אליהם, אלא שהדבר מתבצע על גבי פלטפורמה אחת, המציגה לו את כל האתרים גם יחד - דבר המהווה יתרון אל מול הלקוח. החוויות שיועץ התיירות יכול לייצר ללקוח הן ללא גבול וכל רעיון יכול לצאת לביצוע. ליועץ יש יכולת לרתום ספקים שונים בארץ ובחו"ל ולייצר חוויה מיוחדת ומותאמת.

לא בהכרח יקר יותר ממה שתמצאו ברשת: התדמית השגויה של יועצי התיירות

בין אם מדובר באירועי ספורט נוצצים, הופעות מוזיקה של אדל, קולדפלי או אנדרה ריו ואנדראה בוצ'לי. או בין אם מדובר בחוויות פעילות ספורטיביות כמו טיולי רכיבה על אופניים, אופנועים וג'יפים ומסעות נהיגה ברכבי עילית. דוגמא נוספת היא חוויות שייט, החל משייט על אוניות פאר ודרך שייט על יאכטות פרטיות ושייט עצמי בתעלות.

מחקר שנעשה בארה"ב מצא: הזמנת חופשה דרך יועץ תיירות חוסכת כ-450 דולר ו-4 שעות תכנון

כל אלו הפכו להיות מוצרים סטנדרטים בענף הניתנים לאופטימיזציה באמצעות סוכן הנסיעות והכל בהתאם לתקציב ולרצון הלקוח.

אלי ברגמן, בעלים ומנכ"ל של משרד החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל מבטיח שהתדמית לפיה החוויה תהיה יקרה יותר אם סוכן מייצר אותה היא שגויה. החוויה מבוססת על התקציב וההגדרות של הנוסעים - את כל זה ניתן לייצר בזכות הידע, המקצועיות והניסיון של סוכני הנסיעות.

לפרטים נוספים ליחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully