וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש פתרון טבעי לטיפול בדיכאון שלאחר לידה?

הטיפולים המקובלים בדיכאון בייעוץ וקבוצות תמיכה ומגיעים עד לתרופות מרשם נוגדות דיכאון, שיכולות לגרום לתופעות לוואי לא פשוטות. אז מה האלטרנטיבה? זעפרן

פמלי גייד

האם ניתן לטפל בדיכאון שלאחר לידה בדרך טבעית יותר שאינה כוללת תופעות לוואי? דיכאון שלאחר לידה עלול להופיע מספר שבועות לאחר הלידה ובדרך כלל נמשך חודשים ספורים, במקרים מסוימים אפילו שנה. אמנם מדובר בתופעה המזוהה בעיקר בקרב נשים, אך האמת היא שיש גם גברים שסובלים מדיכאון שלאחר לידה. התסמינים כוללים: עצב וייאוש, הערכה עצמית נמוכה, תשישות, תחושת ריקנות, חוסר חשק מיני, הפרעות שינה ואכילה, התפרצויות כעס ועוד.

הטיפולים המקובלים מתחילים בייעוץ וקבוצות תמיכה ומגיעים עד לתרופות מרשם נוגדות דיכאון, שיכולות לגרום לתופעות לוואי לא פשוטות. כאשר מדובר באם לתינוק שזה עתה נולד, החשש ליטול תרופות נוגדות דיכאון הוא גדול יותר כיוון שתופעות הלוואי יכולות להשפיע בדרך ישירה או עקיפה על התינוק.

אז מהי האלטרנטיבה? ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים של נוה-פארמה, מסביר כי עוד בתקופת הרפואה המסורתית העתיקה, הזעפרן נמצא כאמצעי יעיל לטיפול בדיכאון, וגם מחקרים מודרניים מצאו כי אכן לזעפרן ישנן השפעות חיוביות בכל הנוגע לטיפול בדיכאון. כיוון שקשה לצרוך זעפרן בכמות מספקת באכילה, קיים תוסף תזונה 100% טבעי בשם SAFROX-ספרוקס, אשר מבוסס על תמציות פטנטיות ייחודיות של זעפרן וכורכום (לו יש תכונות אנטי דלקתיות) וכולל הרכב חדשני של חומצה פולית, מגנוקס -מגנזיום וויטמיני B. תוסף התזונה הטבעי אינו דורש מרשם רופא ומתאים לטיפול במקרים של דיכאון קל ובינוני ונמצא יעיל גם במניעה וטיפול בדיכאון שלאחר לידה.

היתרון הגדול של ספרוקס הוא שמדובר במוצר טבעי, מבוסס זעפרן וכורכום בתוספת מינרלים וויטמינים, אשר אינו גורם לתופעות לוואי כמו אלו הנגרמות מתרופות המרשם. צפו בכתבת הווידאו בה ניצן פרימור מסביר על מעלות הזעפרן וכיצד הוא מסייע להתמודד עם הדיכאון שלאחר הלידה בדרך טבעית שאינה כוללת תופעות לוואי.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully