וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה סוכן נסיעות יציל לכם את הטיול שאחרי הצבא

9.11.2017 / 8:50

טיול תרמילאים מחייב לא מעט תכנון שלוקח בחשבון אילוצים שידרשו התגמשות במהלך המסע וגם לקראת סיומו. כי בסופו של דבר, רוצים לחזור הביתה בשלום.

ShutterStock

רונית דודוביץ, בעלים ומנכ"לית של משרד החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל מספרת מה צריך לעשות לפני שיוצאים לטיול תרמילאים - היציאה לחופש האולטימטיבי שלאחר השירות הצבאי. נסיעה שכזו מחייבת לא מעט תכנון, שלוקח בחשבון אילוצים שידרשו התגמשות במהלך המסע וגם לקראת סיומו. כי בסופו של דבר, רוצים לחזור הביתה בשלום. בטיול כזה, לא פעם התוכנית משתנה ולפעמים מעכשיו לעכשיו.

למה לפנות לסוכן נסיעות דווקא כשהתקציב שלי מוגבל?

בשבילכם זה הטיול הראשון, אני כבר ליוויתי עשרות תרמילאים. התפקיד מתחיל עוד בארץ עם תכנון מסלול, טיפים מיוחדים שיש לי בעקבות ניסיון אדיר עם תרמילאים רבים והיכרות עם הצרכים האופיניים לטיול כזה, וממשיך במהלך הטיול, אפילו בשעות הקטנות של הלילה.

מסביב לעולם עם סוכן נסיעות: מה עושים כאשר עומדים לפספס את הטיסה?

לא מזמן היה לי סיפור עם בחור שנסע למזרח ובדרך לטיסה חזרה שלו מקוסמוי בתאילנד הוא עצר בקופנגן, ותכנן לעלות שם על מעבורת כדי להגיע לטיסה בקוסמוי. ארבע וחצי בבוקר, הטלפון מצלצל, "היי זה בועז! פספסתי את המעבורת! מה עושים? אולי פשוט תמצאי לי טיסה אחרת כדי שאספיק לטיסה הביתה מבנגקוק?

כיצד סוכן נסיעות יכול לספק לכם פתרונות יצירתיים שלא חשבתם עליהם?

מיד בדקתי וראיתי שלפי התנאים של חברת התעופה, אם בועז מפספס את הטיסה מבנגקוק לתל אביב, הוא לא יקבל החזר תשלום על ביטול הטיסה. ובטיסה הבאה מקוסומוי לבנגקוק לא היה מקום. לקח לי כמה דקות ומצאתי פתרון – בועז הגיע מקופנגן לקוסמוי על סירת מרוץ! הוא הספיק לטיסה כמו גדול ובדרך יצירתית ומהנה שבכלל לא חשב עליה!

לא חבל לבזבז את הזמן שלכם בטיול על חיפוש טיסות ברשת?

תרמילאים רבים מחליטים לחזור לארץ בתקופת העומס של הקיץ והחגים, כי מה לעשות הגעגועים והלחץ של ההורים חזקים מהנופים. ואז הם מגלים שחברת התעופה סגרה את הקצאת המקומות לשלושת החודשים הקרובים. כידוע, בחופשה אין תמיד את הזמן, הסבלנות או הגישה לרשת כדי לשבת שעות ולחפש את הטיסה הפתוחה המתאימה.

מחקר שנעשה בארה"ב מצא: הזמנת חופשה דרך יועץ תיירות חוסכת כ-450 דולר ו-4 שעות תכנון

בדיוק בשביל זה יש סוכן נסיעות. הוא מסייע לטפל בשינויים ובודק את כל האפשרויות לפני שמתקבלת החלטה. בעזרת ניסיון, ידע והכי חשוב-שירות אישי הוא יכול להציע אלטרנטיבה מעניינת ומשתלמת - כזאת שלא חשבתם עליה- גם בשעות הקטנות של הלילה. לכן זכרו! ה'גולם' האינטרנטי נותן מידע אך הוא אינו מענה אנושי שנותן שירות עם יועץ תיירות אתם לא לבד. איפה שלא תהיו בעולם.

לפרטים נוספים ליחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully