וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי תופעות לוואי: הפתרונות הטבעיים לבריאות בחורף

9.11.2017 / 8:51

אי אפשר לעבור את העונה הקרה בלי איזה שפעת, נזלת, שיעול או דלקת גרון. אלו הם כמה פתרונות פשוטים ותכשירים טבעיים שכדאי לכם להכיר לקראת החורף המתקרב ומחלות החורף שהוא מביא איתו

פמלי גייד

עם הרוחות והגשמים מגיעות גם מחלות החורף; ולעתים נדמה כי אי אפשר לעבור את העונה הקרה בלי איזה שפעת, נזלת, שיעול או דלקת גרון. הרפואה הקונבנציונלית מציעה לנו תרופות שונות, אך יש להן תופעות לוואי רבות; החל מעייפות, החלשת המערכת החיסונית ועד בעיות חמורות יותר. אלא אם מדובר במצב אקוטי, במקרים רבים ניתן לפתור את הבעיה בעזרת שימוש באמצעים טבעיים. כיוון שלא תמיד יש לנו זמן לשבת ולרקוח בעצמנו 'תרופות סבתא', ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים, נוה-פארמה, מציג כמה פתרונות פשוטים ותכשירים טבעיים שכדאי להכיר לקראת החורף המתקרב ומחלות החורף שהוא מביא איתו.

תרסיסים טבעיים לאף

הצטברות ליחה ויובש ברירת האף הם תסמינים אופיינים למחלות החורף ואף יכולים להחריף ולגרום לסינוסיטיס ודלקות אוזניים. השימוש במפיגי גודש מכווץ את כלי הדם ולאחר שימוש ממושך הגוף מזהה את החומר הפעיל, מפעיל כנגדו את מערכת החיסון וכותצאה מכך קיימת הגברה של הגודש באף, במה שמכונה "אפקט הריבאונד". כמו כן, תכשירים רבים לאף מכילים משמר מסוג בנזלקוניום כלוריד שתופעות הלוואי שלו עלולות לגרום לאסטמה ולכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות בעלון, במיוחד שמדובר בילדים קטנים או קשישים.

תרסיסים טבעיים לאף המבוססים על מי ים יכולים לסייע להקל על מצבים של גודש באף ונזלת. תרסיסים כדוגמת מרמייד MERMAID מסייעים לניקוי חלק האף והם מסייעים להסרת אבק, שטיפת ליחה ונזלת ומקלים על מצבים של אף מגורה. האם אינם מכילים כימיקלים מזיקים ולכן גם ניתן להשתמש בהם ללא הגבלה.

מרמייד  - Mermaid
תרסיס עדין של מי ים בריכוז מלחים של הגוף, לשימוש במצבים של גודש, נזלת ויובש באף לכל המשפחה.. Family guide
תרסיסים כדוגמת מרמייד MERMAID מסייעים לניקוי חלק האף/Family guide

תכשיר לדלקות וכאבי אוזניים

פעמים רבות דלקות אוזניים הן תופעת לוואי של הצטננות ונגרמות עקב חסימה והיעדר ניקוז נוזלים בין חלל האוזן התיכונה לגרון. במקרים קלים ניתן לטפל בבעיה באמצעות תכשירים פשוטים אשר אינם דורשים מרשם רופא, אך כאשר הסימפטומים מחמירים או אינם משתפרים יש לפנות לרופא.

ניתן להשתמש בתכשירים טבעיים, כמו OticGuard המסייע להקל על הסימפטומים באמצעות שימוש בתערובות של שמנים ותמציות צמחים טבעיים הידועים בתכונותיהם הרפואיות בטיפול בזיהומים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
OticGuard
להקלה בבעיות אוזניים נפוצות. Family guide
OticGuard המסייע להקל על הסימפטומים באמצעות שימוש בתערובות של שמנים ותמציות צמחים טבעיים/Family guide

מי מלח לאינהלציה

שיעול הוא אחת מהתופעות המציקות של מחלות החורף, לעיתים הוא נגרם כתוצאה מסינוסיטיס (דלקת של הציפוי הפנימי במערות האף) והוא יכול לגרום לשיעול מתמשך. כדי לפתור את הבעיה לפני שהיא מחמירה, מומלץ לעשות אינהלציה של RSV מי מלח בריכוז היפרטוני (3% ) ללא חומר משמר.

צפו בכתבת הווידאו בה ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים, נוה-פארמה, מסביר כיצד ניתן להתמודד עם מחלות החורף בצורה טבעית. לבריאות!

לפרטים נוספים הקליקו כאן

ניצן פרימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully