וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שנתיים סבלתי מחולשה כללית - ורק אבחון אירידולוגי הציל אותי"

31.10.2017 / 13:55

רוני ידרמן, כיום בן 58, סבל מאחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר - תת פעילות של בלוטת התריס. אז מדוע עבר זמן רב עד שהחלים מהבעיה?

פמלי גייד

"במשך שנתיים סבלתי מחולשה כללית, עד שלבסוף הגעתי לאפיסת כוחות. כמעט ולא הצלחתי לעלות במדרגות, אך מה שהכי ייאש אותי זה הבלבול וחוסר הריכוז" - רוני ידרמן, כיום בן 58, סבל מאחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר - תת פעילות של בלוטת התריס. אז מדוע עבר זמן רב עד שהחלים מהבעיה?

"במהלך השנתיים ניגשתי לבדיקות דם שהראו כי הכול תקין והרגשתי ממש אובד עצות. יום אחד, ממש במקרה שמעתי על אבחון בגלגל העין שיכול לאתר את מקור הבעיה והחלטתי לנסות". איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מסבירה כי אבחון בגלגל העין-אירידולוגיה מבוסס על מחקרים מדעיים-קליניים ומאפשת לאבחן ולפתור מגוון רחב של בעיות בריאות ומחלות. אבחון אירידולוגי נעשה באמצעות מצלמה ומיקרוסקופ מתקדמים לצילום תמונות העיניים והוא אינו פולשני או כואב.

"לאחר שניגשתי לאבחון, איריס גייר ציינה בפני כי מדובר בתת פעילות של בלוטת התריס וכי כדאי לי במקביל לעשות בדיקת דם נוספת בה עלי לבקש בדיקה של מדדים ספציפיים. הבדיקות אכן אוששו את טענתה והראו כי בלוטת התריס שלי אינה מפרישה T4 (תירוקסין) ו-T3. הרופא המטפל המליץ לי לקבל טיפול תרופתי ובשלב זה עמדתי בצומת דרכים. האם לקבל טיפול תרופתי שילווה אותי כל החיים או לחזור לאיריס גייר ולנסות למצוא טיפול טבעי שמותאם למקור הבעיה ממנה סבלתי. החלטתי לבחור בדרך הטבעית וכיום אני יוכל להגיד בלב שלם כי אני שמח עם ההחלטה! האבחון המעמיק הראה כי אני סובל מחולשה במערכת העיכול וחוסר איזון בקטריאלי במעיים. לאחר האבחון, קיבלתי המלצה לשינוי תזונתי המשלב תוספי מזון טבעיים ותוך 3 חודשים כבר הרגשתי בשיפור. התמדתי עם ההמלצות ולאחר שנה חזרתי לתפקוד מלא ואני מרגיש בריא וחיוני".

לפרטים נוספים על איבחון וטיפול בעזרת אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully