וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע וואקום הוא הבעיה המשמעותית ביותר בבקבוקי תינוקות?

14.11.2017 / 7:46

האם בכל פעם שמגיעה שעת ההאכלה של התינוק הוא יונק מהבקבוק באופן לא רציף ונינוח ואחרי שהוא מסיים יש לו לא מעט גזים? ייתכן שמדובר בבעיית וואקום של הבקבוק - ויש פתרון

יח"צ - חד פעמי

מדוע וואקום הוא הבעיה המשמעותית ביותר בבקבוקי תינוקות? אם אתם לא יודעים את התשובה, אתם לא לבד. הורים רבים מעידים שבכל פעם שמגיעה שעת ההאכלה של התינוק הוא יונק מהבקבוק באופן לא רציף ונינוח ואחרי שהוא מסיים יש לו לא מעט גזים. אם הסיטואציה הזאת מוכרת לכם, נסו לחשוב האם התינוק שלכם סובל מדלקות אוזניים בתדירות יחסית גבוהה.

אז כיצד וואקום קשור לכל זה? כאשר התינוק יונק את חלב האם השאוב או התמ"ל, גם האוויר בבקבוק נשאב החוצה ואם אוויר לא נכנס לבקבוק במקביל, נוצר וואקום. כתוצאה מכך, כל עוד הוואקום לא משתחרר התינוק לא יכול להוציא את הנוזל ונוצר לחץ שלילי בפיו. כדי לשחרר את הוואקום, התינוק נאבק להוציא את הנוזל עד שהוא משחרר באופן טבעי את פטמת הבקבוק ואז הוואקום משתחרר. כלומר, הוואקום מונע ממנו לאכול בצורה רגועה ונינוחה, אך כפי שציינו - הוואקום עלול גם להוביל לגזים והתפתחות של דלקות אוזניים. כיצד? כאשר הוואקום משתחרר, האוויר נכנס לבקבוק בלחץ גבוה ומתערבב באוכל, מה שגורם לתינוק לבלוע אוויר - אחת הסיבות העיקריות לגזים. בליעה נוספת של אוויר מתרחשת כאשר התינוק מוציא ומחזיר את פיו לפטמה בניסיון לאכול. בנוסף, הלחץ השלילי עליו הסברנו גורם ל'פקק' באוזן התיכונה וכאשר יש היעדר ניקוז נוזלים בין חלל האוזן לפה, הנוזלים שמצטברים בחלל האוזן הופכים למצע גידול לחיידקים אשר גורמים לדלקת.

אז האם יש פתרון לבעיית הוואקום? צפו בכתבת הווידאו בה יסמין ברקוביץ פלג, מומחית בתחום האכלת תינוקות ומנהלת הפיתוח בחברת Bfree, מספרת על מנגנון אוורור מלא, פטנט כחול לבן שהוכח מחקרית, שנועד להבטיח תנועת אוויר חופשית בבקבוק שמונעת את היווצרות הוואקום והבעיות הנלוות אליו.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

Bfree undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully