וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחתול שלכם יש נשירה מוגברת? כך תתאימו לו תזונה נכונה

Family Guide בשיתוף בית ארז, בית ארז

15.11.2017 / 8:36

במידה ולחתול שלכם יש נשירה מוגברת ואתם לא מתכננים להביא הביתה חתול ספינקס, ניתן להתאים לו תזונה נכונה שתחזיר לו את הברק לפרווה ותחסוך לכם לא מעט שערות שמסתובבות בבית. הבונוס? החתול גם יקיא פחות כדורי פרווה

יח"צ - חד פעמי

אם יש לכם חתול, כנראה שקל לדעת את זה עליכם בחודשי הקיץ. כל הבגדים מלאים בפרווה שנשרה ואין בעולם מספיק רולר מסקינטייפ כדי להסתיר את זה. על פי הערכות, לחתולים יש בערך 130,000 שערות על כל ס"מ מרובע - וכל אחת מהן מוצאת את דרכה לספה ולשטיח הבית.

אמנם נשירת הפרווה נפוצה בעיקר בחודשים החמים, אך גם בשאר עונות השנה ובמיוחד במדינה חמה כמו שלנו, חתולים רבים סובלים מנשירה מוגברת. החום משבש את הפעילות ההורמונלית של החתול ופעמים רבות הפרווה גם מאבדת מהברק ויש לנו חתול "דהוי". אז במידה ולחתול שלכם יש נשירה מוגברת ואתם לא מתכננים להביא הביתה חתול ספינקס, ניתן להתאים לו תזונה נכונה שתחזיר לו את הברק לפרווה ותחסוך לכם לא מעט שערות שמסתובבות בבית. הבונוס? החתול גם יקיא פחות כדורי פרווה שבמצבים קיצוניים גם עלולים לגרום לו לחנק.

צפו בכתבת הווידאו בה אורי שמעוני, יועץ תחום תזונה בבית ארז-יבואנית מזון, הדברה ותרופות לחיות משפחה, מסביר כי יש היום מוצרי תזונה שפותחו במיוחד עבור חתולים עם בעיית נשירה והיעדר ברק בפרווה. בין המוצרים הבולטים ניתן למצוא את תזונת HAIR & SKIN CARE של רויאל קנין שמכילה חלבונים ברמה גבוהה ואומגה 3+6 שחיוניים לפרוות החתול ומסייעים לו להצמיח פרווה מחדש. מוצר נוסף הוא Catelux, מזון החתולים של חברת ג'וסרה, המכיל סיבים תזונתיים מיוחדים אשר מסייעים בעיכול השערות שהחתול בלע בזמן מלאכת הליקוק היומית שלו ובכך מונעים את היווצרות כדורי הפרווה והקאתם. בשורה התחתונה? התאמת המזון לבעיה ממנה סובל החתול יכולה להקל מאוד על החתול וגם עליכם ואף למנוע התפתחות של בעיות בריאותיות אחרות.

רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

בית ארז, בית ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully