וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקלים להשקיע בקרקע חקלאית? אלה הדברים שאתם חייבים לבדוק

20.11.2017 / 7:53

רכישת קרקע חקלאית הפכה לאפיק השקעה פופולארי וכמו בכל השקעה, יש לבחון לעומק מספר פרמטרים כדי להבין האם מדובר בהזדמנות אמיתית - כזאת שתניב תשואות גבוהות מאוד באופן יחסי

פמלי גייד

האם מדובר בספקולציה או בהשקעה בטוחה? בשנים האחרונות רכישת קרקע חקלאית הפכה לאפיק השקעה פופולארי וכמו בכל השקעה, יש לבחון לעומק מספר פרמטרים כדי להבין האם מדובר בהזדמנות אמיתית - כזאת שתניב תשואות גבוהות מאוד באופן יחסי. אז מה חשוב לבדוק?

ראשית, כמו בכל השקעה בנדל"ן הדבר הכי חשוב הוא מיקום, מיקום, מיקום. לכן, מומלץ לרכוש קרקעות שנמצאות ביישובים מתפתחים עם גידול אוכלוסייה משמעותי, ושמיקומם הוא בקרבה לצירי תנועה ראשיים ולתחנת רכבת. למשל פרדס חנה ובנימינה. במקומות אלה, הסבירות גבוהה כי הקרקעות תהיה המשך ישיר לשכונות קיימות ולכן גם הפשרת הקרקע צפויה בשלב מוקדם יותר.

לאחר שבדקנו את מיקום הקרקע, מומלץ לבחון מי מוכר אותה? ככלל ברזל, יש לבדוק טרם הרכישה כי הקרקע רשומה בטאבו כפרטית כיוון שרכישת קרקע חקלאית דרך מנהל מקרקעי ישראל אינה מקנה בעלות מלאה על הנכס. בנוסף, מומלץ לבחון מי הם היזמים שמוכרים את הקרקע והאם הם השלימו בהצלחה מכירת פרויקטים באזורים שונים.

שאלה אחרונה היא שאלת התזמון. בשנים האחרונות, אנחנו עדים לעלייה מתמדת במחירי הקרקעות במדינה, כך גם במחיר הקרקעות החקלאיות. לכן רכישה בזמן הקרוב מבטיחה תשואה גבוהה ממכירה חוזרת של הקרקע טרם הפשרתה. השקעה בקרקע חקלאית היא השקעה לטווח בינוני-ארוך ולכן מתאימה לאנשים עם סבלנות שיודעים לתכנן כמה צעדים קדימה.

צפו בכתבת הווידאו בה דביר רדושינסקי, מנכ"ל חברת נחלה-קרקע שהיא נכס, מסביר על כל השלבים בדרך לרכישת הקרקע ומדוע מדובר בהשקעה משתלמת.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

חברת נחלה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully