וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוששים שמצב הפה שלכם לא מאפשר השתלת שיניים? יש פתרון

20.11.2017 / 8:48

ד"ר איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה, מסביר את כל מה שחשוב לדעת על השתלת עצם והרמת סינוס ומדוע גם שנדמה שהמצב אבוד, יש פתרון שיחזיר לכם את החיוך לפנים

פמלי גייד

אחד החששות העיקריים בקרב אנשים אשר מעוניינים או צריכים לעבור השתלת שיניים היא שהמצב הבריאותי של חלל הפה שלהם לא מאפשר את זה. לרוב, היעדר כמות מספקת של עצם באזור הלסת היא הסיבה לכך שלא ניתן להתקין שתלים דנטליים. החדשות הטובות? למעט מקרים חריגים, ניתן כיום לשקם את הפה ולבצע הליך הכנה לקראת השתלים. טיפולים אלה נקראים השתלת עצם והרמת סינוס ולמעשה הם מעבים את העצם ומאפשרים לשתל להיקלט בצורה הטובה ביותר.

יש מספר דרכים להשתיל עצם וביניהן: שימוש בממברנת קולגן אשר מאפשרת לתאים יוצרי עצם למלא את האזור החסר, שתל עצם חלקיקי אשר מגיע מהמטופל, אדם אחר, בע"ח, ממקור סינתטי או שתל יחידה (בלוק) אשר נלקח מאזור אחר מגוף המטופל, או מהמקורות שהוזכרו קודם. לכל אדם ולכל מצב מתאים טיפול אחר ולכן האבחון והתכנון של הרופא הוא מפתח להצלחה. הסינוס המקסילרי הוא חלל האוויר הנמצא מעל שורשי השיניים האחוריות העליונות. בהרמת סינוס, מוחדר חומר דמוי עצם לחלל הסינוס, שמעודד צמיחה מחודשת של העצם. במקרים מסוימים, יהיה ניתן לבצע את הרמת הסינוס והחדרת השתל בו זמנית והדבר תלוי בצפיפות העצם ובמקצוענות ונסיון הרופא. במידה והדבר מתאפשר, נחסך למטופל זמן יקר של טיפול נוסף. כאשר ההליך מתבצע בצורה מקצועית, הסיכויים כי השתל ייקלט עומדים על 95% והוא יהיה תיפקודי בפה לשנים רבות.

צפו בכתבת הווידאו בה ד"ר איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה, מסביר את כל מה שחשוב לדעת על השתלת עצם והרמת סינוס ומדוע גם שנדמה שהמצב אבוד, יש פתרון שיחזיר לכם את החיוך לפנים.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

ד"ר איתן מיזיריצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully