וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור אישי: ככה ניצלתי מצנתור מיותר בזכות אבחון בגלגל העין

19.11.2017 / 8:59

"רופאת המשפחה המליצה לי לעבור בדחיפות צנתור, אך בתוך תוכי ידעתי כי לא מדובר בבעיה שקשורה ללב" - יפה חסידי בחרה לעבור אבחון מעמיק בגלגל העין וחייה השתנו

פמלי גייד

"בשלב מסוים הגעתי למצב בו לא הצלחתי לעלות במדרגות. רופאת המשפחה המליצה לי לעבור בדחיפות צנתור, אך בתוך תוכי ידעתי כי לא מדובר בבעיה שקשורה ללב. זאת הייתה תקופה קשה בה גם לא עבדתי ובנוסף, קרוב משפחה שלי שעבר צנתור נכנס לקומה מאחר והיה אלרגי ליוד - מה שרק הגביר את החשש שלי מההליך הזה. רופאת המשפחה המשיכה להפעיל עלי לחץ לעבור צנתור ואף זימנה אליה את ילדיי כדי להפעיל עלי לחץ נוסף. יום אחד, ראיתי בטלוויזיה ראיון עם איריס גייר שסיפרה על אבחון בגלגל העין שבזכותו ניתן לאבחן את מקור הבעיה. מעולם לא שמעתי על האבחון הזה, אך חשבתי כי כדאי לנסות. כבר בשיחה הראשונית עם איריס היה לי ברור כי נוכל למצוא דרך טיפולית שאינה ניתוחית"

בשלב זה, בחרה יפה חסידי לעבור אבחון מעמיק בגלגל העין-אבחון אירידולוגי. איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מסבירה כי האירידולוגיה מבוססת על מחקרים מדעיים-קליניים ומאפשרת לאבחן ולפתור מגוון רחב של בעיות בריאות ומחלות. אבחון אירידולוגי נעשה באמצעות מצלמה ומיקרוסקופ מתקדמים לצילום תמונות העיניים והוא אינו פולשני או כואב. בעזרת האבחון ניתן לזהות במדויק את מקור הבעיה ולהתאים תכנית טיפולים אישית להחלמה. באבחון גלגל העין של יפה היה ניתן לראות כי קיים סיכון ללב ונטייה לפתח בעיות בכלי הדם שקשורות לחולשת לב וכבד גנטית. החולשה במערכת העיכול וחוסר האיזון הבקטריאלי במעיים הוביל לכך שהכולסטרול היה גבוה, השומנים בדם היו על הגבול העליון, הסוכר היה גבוה ורמת הכולסטרול הרע גם כן הייתה גבוהה".

יפה חסידי מספרת שלאחר האבחון היא עברה ניקוי רעלים וקיבלה טיפול טבעי שמלווה בהמלצות לשינוי התזונה ואורח החיים. "תוך כמה חודשים כבר הרגשתי טוב יותר ואף הצלחתי לעלות במדרגות! עשיתי בדיקות דם נוספות וניגשתי לרופאת המשפחה שהייתה המומה ובהתחלה סירבה להאמין לי שלא עברתי צנתור. מרבית המדדים חזרו לגבול הנורמה ועם הזמן חזרתי לתפקוד מלא-בדרך טבעית. עברו בערך 7 שנים מאז המקרה ומאז אני בתפקוד מלא, מרגישה טוב, ממשיכה באורח החיים הבריא ושמחה שבחרתי בדרך זו".

לפרטים נוספים על אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully