וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד הבריאות בגלגל העין: סיפורה של איריס גייר – מומחית בינלאומית באירידולוגיה שהפכה ממטופלת למטפלת

26.11.2017 / 8:12

איריס גייר, המומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מספרת כיצד האבחון בגלגל העין שינה והוביל אותה לחיים בריאים ומאוזנים

יח"צ - חד פעמי

כשהייתה בת 34, הייתה איריס גייר מנהלת בכירה באחת מחברות ההייטק המובילות בישראל. באותה תקופה הופיעו אצלה בעיות רפואיות שונות שלא נמצא להן הסבר רפואי וגייר מצאה את עצמה מבקרת אצל אין ספור רופאים ועוברת מבדיקה אחת לבאה. אחרי זמן ארוך שבו סבלה מעייפות, חוסר ריכוז, נשירת שיער, עצירות ועלייה במשקל, גייר נואשה מהניסיון למצוא פתרון במסגרת הרפואה הקונבנציונלית והגיעה לקליניקה של ד"ר ג'נסן ברנרד בארה"ב, שם עברה אבחון אירידיולוגי מעמיק- אבחון ברשתית העין, שמצא אצלה הצטברות רעלים במערכת העיכול. היא קיבלה הנחיות מדויקות לטיפול עצמי ומהר מאוד הרגישה שיפור משמעותי במצב הבריאותי שלה.

החוויה החיובית שעברה והרושם העמוק שהותירה בה האירידיולוגיה שינתה את חייה של גייר. היא החליטה לעזוב את הקריירה המצליחה שלה בפיתוח תוכנה ולנסוע לארה"ב ללמוד במרכז של ד"ר ג'נסן, מתוך תחושת שליחות ורצון לעזור לחולים לשפר את מצבם הבריאותי ולהחלים ממחלות שכבר חשבו שישארו איתם לנצח. גייר המשיכה את לימודיה אצל מומחה בתחום והפכה למטפלת ומדריכה מוסמכת מטעם האיגוד הבינלאומי לאירידולוגיה IIPA.

כבר למעלה מ-15 שנה שגייר מנהלת את הקליניקה לאירידולוגיה רב-מימדית בישראל אשר מטפלת באנשים מכל רחבי העולם. בין אם מדובר במיגרנות, כאבי ראש, דלקות פרקים, פיברומיאלגיה, אלרגיות, אסטמה ועוד, האבחון בגלגל העין כבר שינה את חייהם של מטופלים רבים שבעזרת האבחון שמאתר את מקור הבעיה הצליחו להתגבר עליה ולצאת לדרך חדשה ובריאה יותר.

לפרטים נוספים על אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully