פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      מעוניינים לעבור לתזונה בריאה יותר? הצעד הראשון יכול להיות פשוט

      פעמים רבות, אנשים בוחרים כצעד ראשון לוותר על לחם, אז לא בהכרח חייבים לוותר עליו אבל אפשר לצרוך אותו בצורה אחרת ובריאה יותר

      מעוניינים לעבור לתזונה בריאה יותר? הצעד הראשון יכול להיות פשוט

      ממחר אני מתחיל לאכול בריא יותר! אך כאשר מגיע 'מחר', אנחנו לוחצים על כפתור ה"סנוז" בשעון ההבטחות של החיים. במקרה של תזונה, אפשר גם להבין למה. אנחנו פותחים המלצות לתזונה מאוזנת ובריאה ומגלים שעל שלושת רבעי מהמרכיבים בחיים לא שמענו וזמן ההכנה הוא פי 2 ממה שעומד לרשותנו. אז טיפ ראשון וחשוב! לא צריך "לקפוץ" אל עבר תזונה בריאה יותר וכדאי לעשות את זה צעד אחרי צעד.

      כדאי שגם הצעד הראשון יהיה זמין ופשוט ואחרי שסיגלנו לעצמנו בסיס טוב, אפשר לסמן לעצמנו יעד נוסף. פעמים רבות, אנשים בוחרים כצעד ראשון לוותר על לחם, אז לא בהכרח חייבים לוותר עליו אבל אפשר לצרוך אותו בצורה אחרת-בריאה יותר. שאלנו את אסף בוך, תזונאי-דיאטן מוסמך ודוקטורנט בבית החולים איכילוב, כיצד ניתן לעשות את זה? אסף מסביר כי הצעד הראשון יכול להיות מעבר ללחמים ללא גלוטן, ללא שמרים וללא חומרים משמרים. כלומר, לחמים קנויים שאינם תעשייתיים. כאלה שלא תמצאו הם תוספות סוכר, שמנים ושומנים. לחמים אלה יכולים לכלול תוספות סופר בריאות כמו קטניות מונבטות, קינואה, כוסמת ירוקה, דוחן וירקות כמו בטטה וגזר או פירות כמו בננה ותפוח. הלחמים המונבטים יכולים להחזיק במקפיא עד 10 חודשים מבלי לאבד מערכם התזונתי וזמן ההכנה בבית אורך פחות מ 5 דקות.

      בקיצור? לחם שיכול לשמש כתוספת מושלמת לארוחה או כארוחה בפני עצמו. ההרכב התזונתי של הלחמים מבטיח תחושת שובע לזמן ממושך כיוון שהערך הגליקמי בהם נמוך עקב הליך השריית הקטניות. בכתבת הווידאו אסף בוך, מספר על היתרונות הבריאותיים הנוספים שיש ללחמים המונבטים ומה כדאי להוסיף עליהם כדי ליהנות מארוחה טעימה ומאוזנת.

      לפרטים נוספים ליחצו כאן