וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין הרכבת להשקעה בקרקע חקלאית? התפתחות תשתיות בפרדס חנה ובנימינה

4.12.2017 / 8:06

דביר רדושינסקי, מנכ"ל חברת נחלה-קרקע שהיא נכס, מסביר על השיקולים הנוספים ברכישת קרקע חקלאית להשקעה וכיצד מתבצע הליך רכישת הקרקע בבנימינה ופרדס חנה

פמלי גייד

אחד השיקולים המרכזיים ברכישת קרקע חקלאית להשקעה היא הימצאותה בסמיכות לאזורי מגורים ביישובים אשר עתידים לחוות בשנים הקרובות צמיחה מואצת. סמיכות לאזורי מגורים וצירי תנועה ראשיים מגדילה משמעותית את הסיכוי שהקרקע תופשר וכי יבנו עליה בנייני ודירות מגורים. אך ראוי לציין, כי גם אם הקרקע לא תופשר בעתיד הקרוב (טווח של 5-10 שנים), מחירי הקרקעות בישראל ממשיכים לעלות ומכירה חוזרת תניב תשואה גבוהה.

כדוגמא ליישובים בהם אנו עדים בשנים האחרונות להתפתחות תשתיות מואצת, ניקח את בנימינה ופרדס חנה. לא מעט אנשים ומשפחות צעירות בפרט, בוחרות להגשים את "החלום הישראלי" של בית גדול עם גינה באזור שקט שמקנה איכות חיים, אך מבלי לוותר על נגישות וזמני הגעה קצרים לאזורי המסחר והתעסוקה במרכז.

כבר היום דרכי הגישה לבנימינה ופרדס חנה הן נוחות ומגוונות וכחלק מתכנית החומש של רכבת ישראל, יוספו בעתיד מסילות נוספות לאלו הקיימות בקו תל אביב - בנימינה – חיפה. לכן, כמות ההשקעה בנדל"ן בבנימינה ופרדס חנה עולה משנה לשנה והצורך להפשרת קרקעות באזורים אלה גובר. כתוצאה מכך, גם אחוז התשואה מהשקעה בנדל"ן בפרדס חנה ובנימינה הוא מהגבוהים בארץ. בכתבת הווידיאו דביר רדושינסקי, מנכ"ל חברת נחלה-קרקע שהיא נכס, מסביר על השיקולים הנוספים ברכישת קרקע חקלאית להשקעה וכיצד מתבצע הליך רכישת הקרקע בבנימינה ופרדס חנה.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

חברת נחלה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully