וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס סוכני נסיעות: ללמוד את המקצוע מהאנשים שעושים אותו

7.12.2017 / 7:10

יש כיום מחסור בסוכני נסיעות מעודכנים, והמשרדים כמהים לכוח אדם מקצועי ואיכותי. אז כיצד ניתן ללמוד ולקבל תעודה מקצועית שתאפשר השתלבות מידית במשרדי נסיעות?

פמלי גייד

מאז שבוטלה חובת הרישיון לסוכן נסיעות בישראל, ועוד יותר - מאז שעלו מנועי ההזמנות הגלובליים לטיסות ומלונות ברשת, החלו להספיד את מקצוע סוכן הנסיעות.

מחקר בארה"ב מצא: הזמנת חופשה דרך יועץ תיירות חוסכת כ-450 דולר ויותר מ-4 שעות תכנון

בדיעבד, אנו רואים שהאינטרנט לא מחק את הסוכנים, אלא המריץ אותם. והסוכנים הסתגלו לעידן החדש ומצאו דרכים לגוון את שירותיהם ולבדל את עצמם ממנועי החיפוש. אז לא רק שמדובר בשמועות, אלא מקצוע סוכן הנסיעות הופך לרלוונטי מתמיד. בני דור המילניום בארה"ב מעדיפים למסור את תוכנית הנסיעה שלהם לסוכן. נכון, יש נסיעות קצרות לסוף שבוע באירופה שאפשר למצוא בזול ברשת, אך כאשר מדובר בטיול מורכב יותר שכולל טיסות למקומות רחוקים, עצירות ביניים וצרכים מיוחדים כמו טיול משפחתי או נסיעת עסקים, לסוכן נסיעות מיומן שלמד את המקצוע ומתעדכן באופן שוטף, יש ערך מוסף משמעותי ביותר.

בנוסף, מנועי החיפוש מתמצים במכירת כרטיסי טיסה או חבילות נופש. הם לא יודעים להציע מסלול שישפר לכם את הטיול, יקצר זמני המתנה מיותרים, יערוך מסלול הגיוני גיאוגרפית ויציע ביטוח מתאים וכדומה. והחשוב ביותר שמנועי החיפוש אינם זמינים לכם אם משהו משתבש.

מדוע סוכן נסיעות הפך להיות מקצוע נדרש?

כיוון שהשתררה אווירה שמדובר במקצוע הולך ונעלם, לא נכנסו סוכנים חדשים לענף ובמקביל, סוכנים וותיקים יצאו לגמלאות. התוצאה? יש כיום מחסור בסוכני נסיעות מעודכנים, והמשרדים כמהים לכוח אדם מקצועי ואיכותי. זה מצב די נדיר בארץ – ללמוד מקצוע בידיעה שיש לו ביקוש. אז כיצד ניתן ללמוד ולקבל תעודה מקצועית שתאפשר השתלבות מידית במשרדי נסיעות?

קורס להכשרת סוכני נסיעות: להכיר את העולם כולו

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות, המאגדת את מרבית משרדי הנסיעות בישראל ושחבריה פועלים בכל התחומים – תיירות יוצאת, נכנסת ופנים, פותחת לראשונה קורס להכשרת סוכני נסיעות. עד היום, ההתאחדות כתבה והטמיעה את מערכי הלימודים של המקצוע עבור אוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים שונים. הקורס החדש נותן להתאחדות הזדמנות לשלב בין הידע העיוני שצברה לבין הניסיון העשיר של חבריה ולהעניק ללומדים בו שילוב נדיר בין אקדמיה לפרקטיקה. הקורס מוכר על ידי משרד התיירות ומאושר ע"י כל הגופים המממנים, כמו ביטוח לאומי, משרד העבודה, הכשרה למבוגרים וכמובן גם פיקדון חיילים משוחררים.

משרדי הנסיעות החברים בהתאחדות שותפים מלאים לקורס, התלמידים המצטיינים יהיו זכאים למלגות ויוכלו להשתלב לאחר הלימודים במשרדים החברים בהתאחדות. ההתאחדות מקדמת את הידע המקצועי של חברי ההתאחדות, גם לאחר הלימודים, דרך קורסים, השתלמויות וימי העשרה, ועדכונים שוטפים בחקיקה ובעדכוני פסיקה.

עוזי מזרחי, מנהל סניף משרד נסיעות החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל וחבר בוועדה להכשרת כוח אדם בהתאחדות, מסביר שאת הקורס מעבירים מנהלי משרדי נסיעות ואנשי מקצוע בכירים ובעלי ניסיון מעשי. זהו הקורס המקיף ביותר בתחום, ולומדים בו גאוגרפיה כללית, כלים להבנה פיננסית וחישוב רווח, הצלבה ושימוש בטכנולוגיות ומקורות מידע יעודיים לסוכנים, שאינם זמינים לציבור, וכמובן - רקע משפטי הרלוונטי לענף הנסיעות. בסיום הלימודים, בוגר הקורס של ההתאחדות יהיה מוכן לתת לקהל לקוחותיו שירות אישי, מקצועי נרחב ואמין, ובעיקר ומעודכן – הרבה יותר ממה שניתן למצוא ברשת.

לפרטים נוספים ליחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully