וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין משבר הדיור להשקעה בקרקע חקלאית?

4.12.2017 / 11:28

יש צורך ממשי בהפשרת קרקעות באזורים בהם הביקוש לדירות גובר וכרגע גדול מההיצע - לכן, השקעה בקרקע חקלאית באזורים אלה צפויה בטווח של 5-10 שנים להניב תשואה גבוהה במיוחד

ShutterStock

משבר הדיור מאלץ משקיעים ואנשים צעירים אשר מעוניינים להשקיע בנדל"ן לחשוב "מחוץ לדירה". למרות שלל התכניות והרפורמות, מחירי הדיור ממשיכים לטפס ונדמה כי הם לא צפויים להתמתן בקרוב. המחיר הממוצע של דירה בישראל נכון ל-2017 עומד על כ-1.4מיליון שקלים, כאשר מחיר הקרקע הוא למעלה מ- 40% משווי הדירה הכולל בממוצע. באזורי הביקוש מחיר הקרקע יכול להגיע ל-50% ויותר משווי הדירה.

לעומת קרקעות שנבנו עליהן דירות או קרקעות שהופשרו, מחירה של קרקע חקלאית הוא זול בצורה משמעותית וניתן כיום לרכוש קרקע החל מכ-100,000 שקלים. כיוון שמשבר הדיור עוד רחוק מלהסתיים, יש צורך ממשי בהפשרת קרקעות באזורים בהם הביקוש לדירות גובר וכרגע גדול מההיצע (לדוגמא פרדס חנה ובנימינה). לכן, השקעה בקרקע חקלאית באזורים אלה צפויה בטווח של 5-10 שנים להניב תשואה גבוהה במיוחד-גם אם לא תופשר בטווח שצוין התשואה תהיה גבוהה בעת מכירה חוזרת, אך אם הקרקע תופשר התשואה תהיה גבוהה במיוחד. כאמור, רכישת קרקע חקלאית מאפשרת לבנות דירה בשטחה (לאחר ההפשרה) או לשמור אותה כהשקעה עתידית ולכן השקעה מסוג זה מתאימה להורים לילדים שמעוניינים להשקיע עבורם, לצעירים שמחפשים השקעה וחושבים לטווח הרחוק ולמבוגרים שמחפשים תשואה לכספי הפנסיה הנשחקים.

צפו בכתבת הווידאו בה דביר רדושינסקי, מנכ"ל חברת נחלה-קרקע שהיא נכס, מסביר מדוע משבר הדיור פתח דלת להשקעות זולות יחסית בנדל"ן שעתידות להניב תשואות גבוהות ומה הן האפשרויות שיעמדו בפניכם לאחר רכישת הקרקע.

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה עם מומחי נחלה הקליקו כאן

חברת נחלה undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully