וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אתם מתעוררים בלילה ומתפתלים מכאבי שרירים? יש פתרון

11.12.2017 / 11:04

ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים של נוה-פארמה, מסביר כיצד עובד תוסף התזונה הייחודי, Anti-Leg Cramps ומה הן הכמויות שיש לצרוך כדי להשיג שינה נטולת התכווצויות שרירים פתאומיות

פמלי גייד

בואו נסכים שאחת הדרכים הכי מעצבנות וכואבות להתעורר מהן באמצע הלילה היא התכווצות שרירים בלתי רצונית. אז האם מדובר בתופעה נפוצה ומדוע זה קורה? מרבית התכווצויות השרירים הבלתי רצוניות קורות במהלך השינה וע"פ מחקרים 40% מהאנשים עד גיל 60 ו-50% מהאנשים מעל גיל 80 סובלים מהתכווצויות שרירים במהלך הלילה לעיתים תכופות.

אחת הסיבות העיקריות לכך היא היעדר של כמות מספקת במגנזיום. מדובר במינרל שחשוב לפעולות רבות בגוף, אך ספיגתו בגוף היא בעייתית. ארגון הבריאות העולמי קבע כי הצריכה המומלצת של מגנזיום לאדם היא כ 400-700 מ"ג ביום, אך ע"פ הערכות כ - 80% מהאוכלוסייה בישראל אינה צורכת את כמות המגנזיום היומית הדרושה לה. בקיצור? אנשים רבים בישראל מתעוררים בלילה ומתפתלים מכאבים.

ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים, נוה-פארמה, מסביר שכיוון שספיגת המגנזיום היא בעייתית (נספגת בתאים ולא בדם ולכן גם קשה לדעת האם קיים מחסור במגנזיום) ולכן יש לצרוך תוספי תזונה שספיגתם יעילה במיוחד. כדי לענות לבעיית התכווצויות השרירים, פותח תוסף תזונה ייחודי, Anti-Leg Cramps, המכיל מלח מגנזיום ייחודי המופק מים המלח. החומר הפעיל בתוסף התזונה משלב ויטמין B6 המגביר את ספיגת המגנזיום ולכן הפסקת התכווצויות השרירים מורגשת באופן מיידי אצל מרבית האנשים. צפו בכתבת הווידאו בה ניצן פרימור, רוקח, מייסד ובעלים של נוה-פארמה, מסביר כיצד תוסף התזונה עובד ומה הן הכמויות שיש לצרוך כדי להשיג שינה נטולת התכווצויות שרירים פתאומיות.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

ניצן פרימור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully