וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברפואת השיניים העתיד כבר כאן והוא חוסך זמן, כסף וכאבים

18.12.2017 / 9:36

השילוב בין טכנולוגיה לרפואה מגיע בכל שנה לגבהים חדשים, ובתחום הרפואה הדנטלית השימוש במערכות דיגיטליות מאפשר לבצע הכנה לטיפולים מורכבים במהירות ויעילות

יח"צ - חד פעמי

כבר אין צורך לדמיין כיצד יראה הביקור שלכם אצל רופא השיניים בעוד כמה שנים, כי העתיד כבר כאן! השילוב בין טכנולוגיה לרפואה מגיע בכל שנה לגבהים חדשים, ובתחום הרפואה הדנטלית השימוש במערכות דיגיטליות מאפשר לבצע הכנה לטיפולים מורכבים במהירות ויעילות. כתוצאה מכך, זמן הטיפול מתקצר וכך גם זמן ההחלמה.

אז על איזה מכשור מדובר? נתחיל בסריקות הדיגיטליות הנעשות באמצעות מצלמה אינטרה-אורלית. מצלמה זו מצלמת בתוך הפה בקצב מהיר והנתונים מועברים ישירות לתכנת הדמיה ממוחשבת. התכנה בונה מודל תלת ממדי מדויק של מבנה הלסת וחלל הפה שממנו ניתן לקחת מידות ולתכנן את ההליך הרפואי בצורה מדויקת. בסריקה הדיגיטלית אין עיוותים (כמו למשל בתבניות סיליקון בהן תזוזה או מכה קטנה יכולה לגרום לשינוי בצורה) ולכן גם נחסך המון פעמים הצורך במדידה חוזרת. כיוון שאין צורך בתבניות סיליקון, גם אין צורך להכניס לפיו של המטופל חומרים שונים. לאחר שנבנה המודל התלת ממדי, הנתונים מועברים למעבדה דיגיטלית בה יש מחרטה ממוחשבת שמייצרת סד עליו יבנו וימדדו השתלים, הכתרים, מכשירי יישור השיניים וכדומה.

ד"ר איתן מיזיריצקי, מומחה לשיקום הפה, אשר במרפאת המומחים שלו נעשה שימוש בעזרים הדיגיטליים מסביר כי הם מסייעים לצוות לתכנן טוב יותר את הטיפול ולכן גם התוצאות בהתאם. בין אם מדובר בהשתלת שיניים, הרכבת כתרים או סתימה, הדיגיטציה משלימה את התפיסה כי רפואת שיניים צריכה להיעשות מתוך נקודת הסתכלות רחבה שלוקחת בחשבון את כל המרכיבים בחלל הפה.

לפרטים נוספים ליחצו כאן

ד"ר איתן מיזיריצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully