וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורו של סטארט אפ הלחם המונבט שנולד במטבח הביתי

24.12.2017 / 8:35

בעז אוליברו, בעלים-מנכ"ל של חברת "מונבטים" מספר איך הקים את המפעל שמוכר היום בשם 'מונבטים' - לחמי בריאות מהצומח העשויים משילובים של קינואה, כוסמת, קטניות, דגנים ללא גלוטן ירקות ופירות

פמלי גייד

בעז אוליברו, בעלים-מנכ"ל של חברת "מונבטים" מספר: "יש בחיים הרגלים שלא עושים לנו טוב. עמוק בלב אנחנו לא באמת רוצים לוותר עליהם, אלא רק למצוא להם דרך נכונה ובריאה יותר. עבורי, ההרגל הזה היה לחם. כן, לחם. המאכל האהוב שמלווה כמעט כל ארוחה.

בין הבאגט לפרוסה או מדוע נאלצתי לוותר על לחם?

"עד לפני כמה שנים, סבלתי באופן כרוני מכאבי בטן עזים שאובחנו בסופו של דבר כמחלת המעיים קוליטיס. לאחר אין ספור בדיקות והתייעצויות, הגעתי לנטורופתית שהמליצה לי לוותר על לחם. תוך זמן קצר, הכאבים וסימני המחלה נחלשו באופן דרסטי, אך אם נהיה כנים-זה לא קל לוותר על לחם. מעבר לטעם, הוא מסמל פשטות ומספק נחמה".

אומרים לנו שיש לחם אחר

"במהלך הטיפול, הנטורופתית המליצה לי לנסות לחם מקינואה מונבטת. מדובר במוצר ייחודי שלרוע מזלי, זמן קצר לאחר שהתחלתי לאכול אותו גם הפסיקו לייצר אותו. אמרתי לעצמי שעל הלחם הזה שעושה לי טוב אני לא מוותר.

"יום אחד, בלי שום רקע קולינרי, פשוט נכנסתי למטבח והתחלתי בניסיונות לשחזר את הלחם. שיחזור מוצלח של הטעם יגיע בשלב מאוחר יותר. זאת הייתה תקופה ארוכה של ניסוי וטעייה ועם הזמן המטבח הביתי, זה שאמור לשמש אנשים נוספים, כבר לא היה מספיק גדול וידעתי שאם אני רציני בקשר לזה, צריך להקדיש לזה יותר זמן ומקום".

מונבטים: לחמים ללא גלוטן, ללא שמרים וללא חומרים משמרים

כדי לקצר, כך בעצם התחלתי להקים את המפעל שמוכר היום בשם 'מונבטים'-לחמי בריאות מהצומח העשויים משילובים של קינואה, כוסמת, קטניות, דגנים ללא גלוטן ירקות ופירות. המוצרים אינם מכילים גלוטן בבסיסם, אורגניים, טהורים וטבעונים".

מונבטים 6 - נמנעים מגלוטן ומתגעגעים ללחם? תכירו את הלחמים המונבטים. Family guide
מונבטים 6 - נמנעים מגלוטן ומתגעגעים ללחם? תכירו את הלחמים המונבטים/Family guide

מונבטים: לחם לאנשים שמחפשים מוצרים שאינם עוברים תהליך עיבוד אינטנסיבי

"כאשר הבנתי כי הלחמים בדרך לתפוצה רחבה יותר, הצבתי לעצמי שתי מטרות. האחת, כל חומרי הגלם יהיו אורגניים וברמה הגבוהה ביותר. השנייה, כל הלחמים המונבטים ימשיכו להיעשות אך ורק בעבודה קפדנית שלנו ובתשומת לב מלאה לכל תהליכי הייצור.

מהיר, בריא ומזין: כך תאכלו את המונבטים בבית

כדי להתאים את הבריאות בלחם לאורך החיים המודרני, כל הלחמים עוברים הקפאה מיד לאחר האפייה ומהרגע שתוציאו אותם מהמקפיא ותקפיצו אותם בטוסטר לא יעברו יותר מחמש דקות.

אז אם אתם מחפשים מוצרים מקומיים שאינם עוברים תהליך עיבוד אינטנסיבי, או סתם מחפשים לגוון מדי פעם בתוספת לארוחה או בארוחה בפני עצמה, אני מזמין אתכם לטעום וליהנות מלחם מונבט. ההמלצה שלי? מרחו עליו משהו...

לפרטים נוספים, הקליקו כאן

מונבטים undefined
  • עוד באותו נושא:
  • מונבטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully