וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע לכלב שלי יש ריח מהפה? טיפים לטיפול ומניעת הבעיה

Family Guide בשיתוף בית ארז, בית ארז

16.5.2018 / 8:54

מלבד הריח הרע מהפה של הכלב, הצטברות אבנית ובעיות דנטאליות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות קשות. אז מה ניתן לעשות?

פמלי גייד

נגיד את זה בצורה הכי נקייה שיש - לכלב שלכם לא אמור להיות ריח רע מהפה. במרבית המקרים, הריח הרע מפה הכלב נובע מהצטברות חיידקים ברובד השן ולעתים הוא גם עלול להיגרם מחומציות גבוהה בפלורת המעיים. אז מה ניתן לעשות?

כידוע, כלבים לא בדיוק מכשכשים בזנב משמחה כאשר אנחנו מנסים לצחצח להם שיניים ולכן מומלץ להשתמש בג'ל ייעודי לניקוי השיניים. את הג'ל שמים מעל הניבים של הכלב, הכלב משחק עם לשונו ומפזר את החומר הפעיל בכל חלל הפה. כדי ללא לתת לכלב חומרים סינתטיים, ניתן להשתמש בג'ל לניקוי שיניים של tropiclean שהוא 100% טבעי ומבטיח שיפור תוך 30 יום. בנוסף, כדי לתת את ה'פיניש' האחרון ואת תחושת הרעננות, ניתן להוסיף למים של הכלב את מי הפה של TropiClean אשר מכילים אלוורה טבעית ותה ירוק ומסייעים במניעת ריח והצטברות פלאק המטפלים בריח הפה של הכלב.

כיצד זה עובד? המים עם התוספת מחלחלים למעיים ומטפלים שם בכל אותם מקורות לריחות הרעים, ומונעים מהם לעלות מעלה. דרך נוספת ומצוינת להפחית את האבנית וריח הפה של הכלב היא לעודד אותם ללעוס. למשל, ניתן לתת לכלב פעם ביום (לא יותר!) את החטיף הדנטלי מביתbeaphar שעשוי מאצות טבעיות ואינו משמין. חשוב! חטיף זה אינו מתאים לכלבים מתחת לגיל 4 חודשים. פתרון משלים נוסף הוא לעבור למזון ייעודי לבעיות שיניים כדוגמת CANINE DENTAL מבית Royal Canin אשר מסייע למנוע את היווצרות האבנית. צורת ומרקם כופתית המזון הייעודית לסוג הכלב מעניקה לו צחצוח מכאני והרכיבים התזונתיים ב- CANINE DENTAL מסייעים לשמור על רמת החומציות הנדרשת בפלורת המעיים עליה דיברנו קודם.

בשורה התחתונה? מלבד הריח הרע מהפה של הכלב, הצטברות אבנית ובעיות דנטאליות עלולות לגרום לבעיות בריאותיות קשות ולעתים ניתן להסיר את האבנית רק בטיפול אשר דורש הרדמה מקומית. בכתבת הווידאו אורי שמעוני, יועץ מקצועי ותחום תזונה בבית ארז-יבואנית מזון, הדברה ותרופות לחיות משפחה, מסביר כיצד תוכלו לשמור על בריאות חלל הפה של הכלב ונותן כמה טיפים שבעזרתם הטיפול השוטף הופך לפשוט במיוחד.

רוצים לדעת עוד? היכנסו לעמוד הפייסבוק או הקליקו כאן

בית ארז, בית ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully