וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב שלכם סובל מעודף משקל? הצעדים בדרך לתזונה נכונה ושינוי אורח החיים

Family Guide בשיתוף בית ארז, בית ארז

14.9.2017 / 14:37

כלבים רבים אוכלים כיום הרבה מעבר לכמויות המומלצות ופעמים רבות מזון שאינו מתאים להם מבחינת גיל, סוג ומשקל. כאשר הכלב עולה במשקל גם ההוצאות עולות - אז איך מתמודדים?

פמלי גייד

תופעת ההשמנה העולמית לא פסחה גם על החברים הכי טובים של האדם. כלבים רבים אוכלים כיום הרבה מעבר לכמויות המומלצות ופעמים רבות מזון שאינו מתאים להם מבחינת גיל, סוג ומשקל. כאשר כלב סובל ממשקל עודף בשיעור של 30% מעל המשקל הנורמלי, זה בדרך מוביל לירידה באיכות החיים שלו וכתוצאה מכך למחלות רבות. בקיצור? כאשר הכלב עולה במשקל גם ההוצאות עולות. לכן בחירת מזון איכותי ובכמויות המומלצות תחסוך לנו הרבה כסף ונסיעות לחנות מזון החיות.

אז כיצד מתמודדים עם הבעיה? ממש כפי שבני האדם מתמודדים איתה - תזונה בריאה ומאוזנת המשלבת פעילות גופנית. כדי לנהל מעקב אפקטיבי, מומלץ לשקול את הכלב אחת לחודש ולראות את השינוי במשקל. כמו כן, חשוב למנוע מהכלב ככל שאפשר מזון ביתי שערכיו התזונתיים אינם מדידים.

אז מהי תזונה דיאטטית לכלב ולמה כדאי לשים לב בה? אורי שמעוני, יועץ תחום תזונה בבית ארז-יבואנית מזון, הדברה ותרופות לחיות משפחה, מסביר כי מינון יומי מדויק של מזון light יכול לסייע בשמירה על משקל תקין. מבחינת רכיבים, ניקח לדוגמא את מזון SATIETY WEIGHT MANAGAMENT - מזון דיאטטי לכלבים של רויאל קנין, מדובר במזון עשיר בחלבון ומסייע בשמירה על מסת שריר תקינה במהלך תכנית ההורדה במשקל. כמו כן, החלבון מסייע בתמיכה בעצמות ומפרקים הנמצאים תחת עומס גבוה עקב משקל יתר. חשוב גם שהמזון יהיה מועשר ברכיבים תזונתיים כמו מינרלים וויטמינים המפצים על חסרים אנרגטיים בשל שינוי התזונה. כל אלה יכולים להיות צעדים ראשוניים ופשוטים בדרך לבריאות טובה של הכלב.

רוצים לדעת עוד? לחצו כאן או היכנסו לעמוד הפייסבוק

בית ארז, בית ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully