וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הם הדגשים החשובים בבחירת בקבוק האכלה לתינוק?

14.9.2017 / 14:42

כשבוחרים בקבוק האכלה לתינוק ברור שרוצים לבחור את הטוב ביותר מכל האופציות הקיימות. אז כיצד עושים את זה ומהו הפרמטר שעלול להפתיע אתכם?

פמלי גייד

כל הורה טרי מכיר את ההתלבטות הראשונית אל מול מדף בקבוקי ההאכלה. יש המון אופציות וברור כי נרצה לבחור עבור התינוק שלנו את הטוב ביותר. אז כיצד עושים את זה ומהו הפרמטר שעלול להפתיע אתכם?

מטרת הבקבוק היא לאפשר אכילה נינוחה ורגועה, אך רגע לפני שנבחן את עיצוב הבקבוק חשוב לשים לב כי הוא קיבל אישור ממכון התקנים הישראלי ואינו מכיל את הכימיקל ביספינול A שעלול לשבש את הפעילות ההורמונלית אצל תינוקות ולגרום למגוון בעיות בריאותיות.

אחרי שסימנו V על תנאי הסף, נבדוק האם פיטמת הסיליקון היא איכותית. כדי לדעת אם היא כזו, נבדוק אם היא רכה וגמישה ומאפשרת תזוזה של לשון התינוק ובכך מדמה בצורה הטובה ביותר את פיטמת האם. את גודל החור בפטמת הסיליקון נבחר לפי גילו של התינוק ע"מ שקצב הזרימה יותאם לשלב ההתפתחותי בו הוא נמצא.

אז הבטחנו פרמטר שעלול להפתיע אתכם...בבקבוקי האכלה ללא מנגנון אוורור מלא נוצר וואקום שפוגע באיכות ההאכלה, איכות המזון ואף עלול לדלקות אוזניים ולגזים מוגברים. מדוע? כאשר נוצר וואקום (ממש כמו בבקבוקי פלסטיק פשוטים שאנחנו שותים מהם) התינוק למעשה נאבק להתגבר עליו ונוצר לחץ שלילי באוזן התיכונה אשר עלול להוביל להצטברות נוזלים-מה שעלול להתפתח לדלקת. כמו כן, כדי לשחרר את הוואקום, התינוק משחרר את פיטמת הבקבוק ומפסיק את האכילה ועד שהוא מחזיר את פיו לפיטמה הוא למעשה כבר בלע אוויר וגם אוויר נכנס למזון - מה שפוגם באיכותו ועלול לגרום לאי נוחות ובכי, כנראה מתוצאה של התגברות גזים בקיבה. אך אי הנוחות לא נגרמת אך ורק בגלל הגזים, הוואקום מונע מהחלב/תמ"ל לצאת והתינוק נאלץ "להילחם" בוואקום, מה שמוביל לאכילה לא רגועה.

אז כיצד בקבוק יכול למנוע את היווצרות הוואקום? צפו בכתבת הווידאו בה יסמין ברקוביץ פלג, מומחית בתחום האכלת תינוקות ומנהלת הפיתוח בחברת Bfree, מסבירה על הפטנט הייחודי של מערכת האוורור המלאה שסייע לתינוקות רבים לאכול בצורה נינוחה ורגועה וגם להישאר ככה מיד אחרי הארוחה.

לפרטים נוספים, bfreebaby.co.il/' target='_blank'>לחצו כאן

Bfree undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully