וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי מתאימים לימודים טכנולוגים?

17.9.2017 / 11:40

המעסיקים מעדיפים כיום אנשים שרכשו מקצוע, קורסים טכנולוגים הפכו לפופולאריים במיוחד. קורסים אלה מאפשרים בזמן קצר יחסית להתמקד, להתמקצע בתחומים ספציפיים ולצבור ניסיון תעסוקתי כבר בשלב הלימודים

יח"צ - חד פעמי

זה לא סוד שתעשיית ההייטק הישראלית משוועת לאנשים מוכשרים ויצירתיים שתמיד מחפשים את האתגר הבא. הביקוש נובע מכך שבכל שנה קמות יותר מ-1,000 חברות סטארט-אפ חדשות והחברות הוותיקות יותר צומחות ומתפתחות לכיוונים חדשים. המשותף לכל החברות הוא הניסיון לתת מענה איכותי ומקיף לצרכים החדשים שנוצרו עקב המהפכה הטכנולוגית שהשפיעה על כל תחומי החיים: מדע, רפואה, כלכלה, תרבות וחינוך ועוד.

כתוצאה ממהפכה זו, מקצועות רבים נעלמו מהמפה ומקצועות חדשים נולדים בקצב מהיר ולכן מגוון התחומים בהם ניתן לעבוד בשוק ההייטק הוא ענק. בניגוד לדעה הרווחת, לא כל התפקידים שמורים ל"אנשי מחשבים" וניתן להשתלב כיום בשוק ההייטק ללא תואר. ע"פ מחקרים, בשלב סינון קורות החיים אנשי הגיוס וההשמה מחפשים בעיקר ניסיון מקצועי וניתן גם להבין מדוע - זמן הלמידה והתאקלמות של עובד חדש ללא ניסיון תעסוקתי הוא ארוך והמעסיק משקיע בו משאבים רבים מבלי שתהיה לו ערובה לכך שהעובד אכן יצליח לרכוש את הידע הנדרש. כיוון שמעסיקים מעדיפים כיום אנשים שרכשו מקצוע, קורסים טכנולוגים הפכו לפופולאריים במיוחד. קורסים אלה מאפשרים בזמן קצר יחסית להתמקד, להתמקצע בתחומים ספציפיים ולצבור ניסיון תעסוקתי כבר בשלב הלימודים.

כעת נותר לשאול, למי מתאימים לימודים טכנולוגיים? אזהרת ספוילר! כמעט לכל אחד ואחת. חיילים משוחררים שמחפשים כיוון קריירה ראשוני ומבטיח, בוגרי תואר ראשון ושני בתחומים אחרים אשר מרגישים כי שהתואר לא סלל עבורם מסלול לקריירה, אנשים (בכל הגילאים) אשר מחפשים הסבת מקצוע וכמובן גם לאנשים שכבר עובדים בתחום הטכנולוגי ומעוניין להעמיק את הידע ולהתקדם לכיוונים חדשים. אז כיצד מתחילים? מה הם המקצועות המבוקשים ביותר? וכיצד תדעו מהו המסלול המתאים ביותר עבורכם? צפו בכתבת הווידאו, אדיב ברוך,שם יו"ר המוסד לטכנולוגיה וחדשנות iNT (לשעבר מכללת נס), עונה על שאלות אלה ומספר על הגישה והשיטה שבזכותן אלפי בוגרי המכללה השתלבו בתעשיית ההייטק ומובילים אותה.

לפרטים נוספים, הקליקו כאן

INT undefined
  • עוד באותו נושא:
  • INT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully